شرکت آرین خودرو پارس

شرکت آرین خودرو پارس نماینده خودروهای جیلی در ایران شد

شرکت آرین خودرو پارس ، زیرمجموعه هلدینگ ناصح، با امضای قراردادی به عنوان نماینده رسمی خودروهای جیلی در ایران انتخاب شد و از این پس واردات و عرضه این خودروهای چینی به کشور را بر عهده خواهد داشت.

نمایندگی رسمی جیلی (Geely) در ایران به شرکت آرین خودرو پارس رسید. آرین خودرو پارس به عنوان زیرمجموعه جدید هلدینگ ناصح شناخته می‌شود. شرکت‌هایی چون نگین خودرو و ایرتویا از دیگر زیرمجموعه‌های این هلدینگ هستند.

برنامه شرکت آرین خودرو پارس برای عرضه خودروهای جیلی

بر اساس قراردادی که میان آرین خودرو پارس و جیلی امضا شد، ورود خودروهای این برند چینی به ایران از تابستان 1397 آغاز می‌شود. شنیده می‌شود طبق برنامه‌های تعیین شده، مدل‌های امگرند جیلی نیز به بازار ایران بازخواهند گشت. همچنین به احتمال زیاد مدل‌های NL3 و GC9 اولین خودروهای جیلی خواهند بود که با همکاری آرین خودرو پارس به صورت وارداتی به بازار کشورمان می‌آیند.

رادین پیمان فر، مدیرعامل شرکت آرین خودرو پارس در این رابطه اظهار کرد:

با عرضه خودروهای جیلی در بازار ایران شاهد خودروهایی فراتر از آنچه که تولیدکنندگان چینی در ایران وارد کرده‌اند، خواهیم بود. ما قصد داریم دیدگاه مشتریان را نسبت به خودروهای چینی تغییر دهیم و با هدف‌گذاری بر روی خدمات پس از فروش خودروهای جیلی در ایران ، اهداف فروش را نیز محقق می‌کنیم.

به گفته پیمان فر، قرارداد همکاری آرین خودرو پارس و شرکت جیلی پس از دو ماه مذاکره به امضا رسید و ظرف 3 ماهه دوم سال 1397 محصولات جدید جیلی به بازار ایران عرضه می‌شود. وی همچنین گفت اواخر امسال یا اوایل سال آینده، مدل خودروهای جیلی که برای بازار ایران در نظر گرفته شده اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. برای دریافت نمایندگی شهرستان ازچه طریق بایداقدام کرد؟

  2. سلام من خودم جیلی امگرند ۷ دارم حرف نداره ماشین بسیار خوبی هست مدل جدید هاش هم بهتر از این

  3. جیلی نشنیده بودم یاد تتلو میندازم جیگیلی جیگلی اخماتو باز کن

  4. ما دید گاه بدی نسبت به خوردو های چینی نداریم که
    دید بد ما نسبت به شماست

  5. خب ببینیم اینا چند برابر میدن به مردم

  6. ماشینای چینی فقط مال خودته.به نظر من ک خریدشون ضرره.

  7. تکلیف اونهایی که قبلا جیلی با گارانتی دیگه ای خریدن چی میشه ؟!