گوشی وان پلاس ایکس 2

کارل پی به شایعات پیرامون گوشی وان پلاس ایکس 2 واکنش نشان داد

گوشی وان پلاس ایکس 2 (OnePlus X2) طبق اخبار جدیدترین گوشی وان پلاس مجهز به اسنپدراگون 835 بوده و تا چندی دیگر معرفی می‌شود. کارل پی به عنوان یکی از بنیان‌گذاران این شرکت به تازگی نسبت به شایعات پیرامون گوشی وان پلاس X2 واکنش نشان داده است.

وان پلاس در دومین سال فعالیت خود، گوشی وان پلاس ایکس را به عنوان محصولی «قاتل پرچمداران» معرفی کرد. به تازگی اخباری درباره عرضه نسل دوم آن با نام ایکس 2 منتشر شده است. طبق این شایعات، گوشی وان پلاس ایکس 2 از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت گرفته و به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.

گوشی وان پلاس ایکس 2 وجود خارجی ندارد!

گوشی وان پلاس ایکس 2 همچنین دارای نمایشگری 5.5 اینچی بوده و به 4 گیگابایت رم و 32 / 64 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز می‌شود. رزولوشن دوربین سلفی دستگاه 16 مگاپیکسلی است و از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. اگرچه این موارد نشان‌دهنده در راه بودن محصولی ارزان قیمت با مشخصات فنی عالی هستند، اما کارل پی آن‌ها را از اساس بی‌پایه می‌داند! او با انتشار یک توییت، علاوه بر رد شایعات گوشی وان پلاس ایکس 2 ، از وجود این چنین اخبار غیر واقعی شدیدا انتقاد کرد. به عقیده او، این اخبار تهدیدی بسیار بزرگ برای جامعه بشری هستند. کارل پی در ادامه از منتشرکنندگان این دسته از اخبار خواست دست از داستان سرایی و شایعه‌‌سازی پیرامون گوشی های موبایل بردارند.

کارل پی

از آنجایی که اکنون می‌دانیم چیزی تحت عنوان گوشی وان پلاس ایکس 2 وجود نخواهد داشت، بهتر است همچنان به وان پلاس 6 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سال 2018 چشم بدوزیم. بر خلاف مدل ایکس 2 غیر واقعی، این مدل از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و به نمایشگری 6 اینچی با نسبت ابعاد تصویر 18:9 و رزولوشن فول اچ‌دی (پلاس) مجهز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*