ایسر در ایران

ایسر در ایران به دنبال حضور جدی‌تر و گسترش فعالیت‌های خود است

کمپانی ایسر (Acer) یکی از برندهای خوش‌نام و موفق حوزه سخت افزار و عرضه‌کننده محصولاتی چون نوت بوک، تبلت و مانیتور است. حالا به نظر می‌رسد ایسر در ایران برای حضور جدی‌تر و گسترده‌تر برنامه‌ریزی کرده است.

ایسر (Acer) را همه می‌شناسید، برند خوش‌نام سخت افزار که با نوت بوک، مانیتور، تبلت، پروژکتور و دیگر محصولات IT در بازار ایران و بسیاری از کشورهای جهان حضور دارد و همواره جزو برترین‌های IT در دنیا فعالیت کرده است.

ایسر در ایران همچون سایر برندها حضور رسمی نداشت و محصولات این برند و خدمات آنها، فقط از طریق شرکت‌های توزیع‌کننده و گارانتی و با استانداردهای آنها انجام می‌شد. اما به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد فعالیت جدی‌تری را در ایران پیش بگیرد و اهمیت این بازار را به خوبی درک کرده است. بازار سخت افزار ایران، دارای پتانسیل فراوانی است و سهم بازار برند ایسر در ایران همواره جزو اولین‌ها بوده و هست.

همان‌طور که می‌دانید، امروزه ایسر از غول‌های تولیدکننده محصولات رده بالا High-end بازار محسوب می‌شود و محصولاتش، از نوت بوک های گیمینگ گرفته تا اسمارت فون را شامل می‌شود.

سمینار گیمینگ ایسر در ایران

ایسر فعالیت مستقیم خود را از دو سال پیش در ایران شروع کرد و از اوایل بهمن‌ماه 1396 با برگزاری سمینار گیمینگ ایسر، معرفی تیم ایسر در ایران و اعلام برنامه‌های متعدد به نمایندگان، جدیت خود را برای حضور در لیست برترین‌های فروش در ایران به نمایش گذاشت. این برنامه‌ها شامل پروژه‌های بزرگی است که در راستای توزیع جدی‌تر محصولات این کمپانی و حضور گسترده‌تر در بازار ایران و همچنین، جلب رضایت بیشتر کاربران محصولات ایسر است. برگزاری سمینار بزرگ گیمینگ با حضور نزدیک به هزار نفر از نمایندگان فروش و خبرنگاران حوزه IT و بهترین مدال‌آوران و کارشناسان حوزه گیم برای معرفی محصولات جدید این کمپانی و به چالش کشیدن محصولات نوظهور گیمینگ ایسر برگزار شد.

از آنجایی که ایسر کمپانی با سابقه طولانی و درخشان محسوب شده و آشنایی خوبی با بازار آسیا و خاورمیانه دارد، قطعا تاثیر حضور جدی این برند در ایران، با اقدامات مثبت وسیعی همراه خواهد بود و در آینده، شاهد برگزاری رویدادها و کمپین‌های مختلف این کمپانی در ایران خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایران اصلا بازار خوبیه برای سرمایه گذاری هر چیزی