گلکسی اس 10 سامسونگ

اطلاعات اولیه از گلکسی اس 10 سامسونگ؛ هوش مصنوعی و باتری بزرگ‌تر

سامسونگ قصد دارد در گوشی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) از قابلیت‌های هوش مصنوعی و یک باتری بزرگتر استفاده کند. همچنین طراحی این محصول نیز متفاوت از دو نسل پیش خود خواهد بود.

نزدیک به 2 هفته پیش از معرفی اعضای خانواده گلکسی اس 9 که پرچمداران امسال سامسونگ در بازار خواهند بود، از همین حالا شایعاتی در خصوص نسل بعدی این گوشی ها شنیده می‌شود. فردی که این اطلاعات را ارائه داده، در چندین مرتبه افشای اطلاعات در گذشته سربلند بیرون آمده است، اما از آنجایی که سخن گفتن در مورد گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ هنوز خیلی زود است، ممکن است این اطلاعات با دوز کمی شایعه همراه باشد.

با توجه به این که گلکسی اس 9 پیشرفت جزئی را در طراحی خود به همراه دارد، انتظار می‌رود سامسونگ تغییرات عمده‌ی خود را بر روی گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 اعمال کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، شرکت‌های سازنده  تاکید زیادی بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی دارند و بر همین اساس یکی از ویژگی‌های قابل انتظار در گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ می‌تواند یک واحد پردازش عصبی اختصاصی برای بهره‌برداری از هوش مصنوعی پیشرفته باشد. در کنار آن یک پردازنده به‌روز شده اگزینوس و مموری UFS 3.0 را نیز می‌توانیم متصور شویم. مموری UFS 3.0 از سرعت انتقال دو برابری اطلاعات نسبت به نسل قبلی برخوردار خواهد بود، در حالی که بهره‌وری انرژی آن نیز به مراتب بیشتر شده است.

گلکسی اس 10 سامسونگ

اتصال 5G و باتری L مانند در گلکسی اس 10

پشتیبانی از اتصال 5G یکی دیگر از قابلیت‌های گلکسی اس 10 سامسونگ خواهد بود، چرا که انتظار می‌رود مرحله تجاری سازی این شبکه مدرن از سال آینده آغاز شود. سامسونگ همچنین می‌تواند یک باتری بزرگ‌تر به شکل حرف L را نیز در زیر قاب گوشی پرچمدار جدید خود به کار ببرد تا عمر باتری بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد. علاوه بر این ما ممکن است نسل بعدی نمایشگر Infinity سامسونگ را نیز بر روی این گوشی ببینیم که احتمالا با نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه 93 درصدی همراه است. اما تمرکز ویژه بر روی تکنولوژی سه بعدی در این گوشی می‌تواند به ارائه قابلیت‌هایی همچون تشخیص چهره بهبود یافته‌تر نیز بی‌انجامد.

با این وجود، نمی‌توان به طور قطع به این اطلاعات اعتماد کرد،‌ زیرا بیش از یک سال تا زمان معرفی این محصول باقی مانده است. در عین حال هنوز گوشی گلکسی S9 نیز که یک نسل قبل گلکسی S10 خواهد بود به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی نشده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. یا سامسونگ مقدس هی بزار اس نه معرفی بشه

  2. این حجم از اطلاعات لو رفته، اطلاعات در مورد پرچمدار بعدی نه بعدترش و…. بی سابقه است!!!

    سام‌هنگ جان بیشتر حواست باشه D:

  3. ببخشید یه سوال داشتم.کمپانی وان پلاس توایران نمایندگیررسمی داره؟؟ممنون اگه جواب بدید