قیمت گلکسی اس 9

قیمت گلکسی اس 9 سامسونگ 100 دلار بیشتر از گلکسی اس 8 خواهد بود

قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9 & Galaxy S9) به نسبت نسل قبلی حدود 100 دلار بالاتر خواهد بود. این دو گوشی در MWC 2018 معرفی می‌شوند.

چیزی تا رونمایی شرکت کره‌ای سامسونگ از دو پرچمدار جدید سری اس خود باقی نمانده است؛ این محصولات قرار است در روز 25 فوریه (6 اسفند سال جاری) در مراسم MWC 2018 رونمایی شوند. با این حال هم‌اکنون اطلاعات زیادی پیرامون مشخصات، طراحی و قابلیت‌های این دو کهکشانی در اختیار داریم.

دوربین گلکسی S9 سامسونگ با گشادگی لنز و قابلیت‌های جدیدی همراه است. همچنین چیپست سریعتر و رنگ‌بندی جدید از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. با این حال به نظر می‌رسد همه این امکانات جدید و عالی منجر به بالا رفتن قیمت پرچمداران سامی شده‌اند. دو گوشی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن گران‌ترین محصولات تاریخ سری اس کره‌ای‌ها باشند. منبع این خبر نیز یکی از لودهندگان حوزه تلفن های هوشمند در انگلیس ذکر شده است. این فرد در زمینه قیمت گلکسی اس 9 اعلام کرد:

به احتمال زیاد قیمت گلکسی اس 9 سامسونگ به نسبت گلکسی S8 که سال قبل عرضه شده بود حدود 100 یورو بیشتر است. حقیقت این است که علی رغم قیمت بالای پرچمداران سال قبل نظیر گلکسی اس 8، گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و از همه مهم‌تر آیفون ایکس اپل خریداران زیادی به سمت آنها رفتند. همین موضوع به ما نشان داد مردم جهت پرداخت هزینه‌های بالا برای این گجت‌ها مشکلی ندارند.

به خاطر همین قیمت‌های بالای پرچمداران بزرگ بود که صادرات جهانی تلفن های هوشمند در سه ماهه پایانی سال 2017 شاهد بیشترین کاهش خود طی سال‌های قبل بود. با این حال سود دو شرکت اپل و سامسونگ در همین بخش بسیار ایده‌آل و مناسب بود و بعید نیست قیمت‌های بسیار بالای پرچمداران 2017 به گوشی های هوشمند امسال این تولیدکنندگان نیز برسد و شاهد قیمت به مراتب بالاتر آنها باشیم. اگر بخواهیم این قیمت‌ها را از پوند بریتانیا به دلار آمریکا تبدیل کنیم، قیمت نسخه پایه از گلکسی اس 9 سامسونگ حدود 850 دلار خواهد بود. همچنین جهت خرید قسطی این محصول کاربران باید به مدت دو سال هر ماه 35 دلار پرداخت کنند.

جالب است بدانید که فروش گوشی گلکسی اس 8 پلاس در سال گذشته بیشتر از نسخه معمولی خود بود و ممکن است امسال هم گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامی با قیمت 950 دلاری خود دوباره بیشتر از برادر کوچک‌تر خود به فروش برسد. فراموش نکنید که یکی از امکانات جذاب و ویژه نسخه پلاس از خانواده S9 سامسونگ دوربین دوگانه این محصول است، بنابراین فروش بیشتر آن دور از انتظار نیست. با این حال فقط گذشت زمان می‌تواند تمامی این فرضیه‌ها را رد یا اثبات کند. با این حال هنوز نمی‌توان پیرامون قیمت گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن مطمئن بود و باید تا 6 اسفند صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا خیلی گرونه…چه خبره سامسونگ و اپل دست در دست هم دادن واسه ما بدبختا

  2. صد دلار واقعا هیچی نیست البته برا اونا برا ما نزدیک پنصد تومن اب میخوره

  3. مگه احمقم این گوشی بخرم!!!

    میت 10 پرو می خرم، خیلیییی از این گوشی بهتره (بعد معرفیش به حرم می رسید)

  4. 50 بار این خبر گفتن 😐