نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ

برتری‌های نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ در بازار نمایشگرهای حرفه ای

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ از سری نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج قابلیت‌های متنوعی برای نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در محیط‌های تجاری دارند. در ادامه، برتری‌های این سری نمایشگرها را بررسی می‌کنیم.

نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج چند سالی است که جایگاه خود را به عنوان یکی از کارآمدترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی پیدا کرده‌اند. از میان مدل‌های مختلف این نمایشگرها، ویدیو وال‌ها دستگاه‌هایی هستند که با اتصال تعداد زیادی از آنها می‌توان محتواهای تصویری زنده یا از پیش ضبط شده را به صورت یک تصویر یکپارچه و واحد نمایش داد.

نمایشگرهای ویدیو وال با داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع به ابزاری کاربردی برای نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مجتمع‌های تجاری، پاساژها، اتاق‌های کنترل، استودیوهای تلویزیونی، سالن‌های کنفرانس، فرودگاه‌ها و پایانه‌ها و… تبدیل شده‌اند.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس به عنوان پیشگام بازار نمایشگر در سطح جهان، در مجموعه نمایشگرهای حرفه‌ای خود که با نام اسمارت ساینیج شناخته می‌شود، نوع ویژه‌ای از نمایشگرهای ویدیو وال را تولید و عرضه می‌کند.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ به دلیل برخورداری از قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته به راهکاری کارآمد برای مراکز اداری و تجاری تبدیل شده‌اند. در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به پنج ویژگی برتر نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ که آنها را از سایر نمایشگرهای موجود در بازار متمایز می‌کند:

5 برتری نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ

اولین ویدیو وال UHD

داشتن صفحه نمایشی چشم‌نواز و جذاب که تصاویر را با همان رنگ‌ها و کیفیت اصلی خود پخش کند، انتظاری است که صاحبان کسب‌وکارها از نمایشگرهای حرفه‌ای به خصوص ویدیو وال‌ها دارند. توقعی که برای مدیران و صاحبان سالن‌های کنفرانس، استودیوهای تلویزیونی، سینماها، مراکز هنری و … ضرورت بیشتری پیدا می‌کند. تمامی این انتظارات در نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ برآورده شده است. ویدیو وال های سامسونگ اولین نمایشگرهای ویدیو وال هستند که می‌توانند در حالت نصب 2×2 رزولوشن اولترا اچ‌دی (UHD) ارائه دهند. رزولوشنی که موجب شده تا ویدیو وال‌های سامسونگ تصاویری را با وضوحی 4 برابر بیشتر نسبت به مدل‌های مشابه نمایش دهد.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ

رنگ و لعاب تصاویر مهم‌ترین عامل جذابیت و تاثیرگذاری محتواهاست. در این زمینه صحفه نمایش ویدیو ‌وال های سامسونگ قادر است تا بیش از 16 میلیون رنگ را نمایش دهد و با توجه به کنتراست دینامیک 10.0000:1 تصاویر با همان رنگ‌های مدنظر طراح، پخش می‌شود. سطح روشنایی در نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ، با توجه به مدل آن بین 500 تا 700 نیت است که آنها را برای پخش محتوا در تمامی محیط‌ها و شرایط نوری مختلف بهینه کرده است.

کیفیت بالای تصویر در نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ امکانی را فراهم کرده تا از این نمایشگرها برای پخش ویدیو در استودیوهای تلویزیونی استفاده شود. از جمله در برنامه «فوتبال 120» شبکه ورزش صداوسیما که از این مدل خاص نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ برای پخش جذاب‌تر ویدیوها کمک گرفته است.

همه فن‌ حریف

ویدیو وال‌ها از جمله نمایشگرهای حرفه‌ای هستند که تنها به یک مکان خاص محدود نیستند و می‌توانند اکثر فضاهای داخلی و عمومی را پوشش دهند. در واقع وقتی قرار است که در مجتمع تجاری خود تعداد زیادی از نمایشگرهای ویدیو وال را کنار هم قرار دهید می‌بایست به این نکته توجه کنید که در طول شبانه‌روز نور خورشید و چراغ‌های سالن به صفحه نمایش می‌تابد و ممکن است محتوا به خوبی دیده نشود به همین دلیل لازم است نمایشگری متناسب با محیط کاری خود انتخاب کنید. صفحه نمایش ویدیو وال‌های سامسونگ به پنل ضد انعکاس نور مجهز است که موجب می‌شود تا در تمام زمان‌ها تصاویر با یک کیفیت مشابه پخش شود.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ

به جز این، بدنه نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ به شکلی طراحی و ساخته شده که در برابر تغییرات دمایی مقاوم است. این نمایشگر‌ها در دمای صفر تا بالای 40 درجه قادر به فعالیت هستند.

طیف گسترده کسب‌وکارها

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده که تمامی کسب‌وکارها از پاساژهای تجاری و اتاق‌های کنترل و مانیتورینگ شرکت‌ها گرفته تا استودیوهای تلویزیونی و سالن‌های کنفرانس می‌توانند نیازهای خود را برطرف کنند. به طور مثال در زمانی که نیاز است تا تعداد زیادی از نمایشگرها به یکدیگر متصل شوند، به کمک ضخامت و حاشیه نازک 3.5 میلی‌متری نمایشگرها می‌توانید تعداد زیادی از آنها را در کنار هم بچینید و بدون افت کیفیت تصاویر، محتواها را در ابعادی بسیار بزرگ نمایش داد. همچنین که ضخامت نازک بدنه موجب شده تا ویدیو وال های سامسونگ در هر فضایی جای بگیرند و جلوه‌ای زیبا و شکیل به آن ببخشند.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ

علاوه بر این برای محیط‌هایی مانند پاساژهای تجاری یا اتاق‌های مانیتورینگ، قابلیت‌هایی همچون کارکرد 24 ساعته و زاویه دید 178 درجه‌ای نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ کمک می‌کند تا خللی در کار این مراکز به وجود نیاید. پنل نمایشگرهای ویدیو وال از نوع D-LED DID است که مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند و هزینه‌ای کم در عین کارکرد بی‌وقفه برای صاحبان کسب‌وکارها رقم می‌زند.

دقت 90 درصدی کالیبراسون رنگ

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ از دو فناوری Color Export و Factory Calibration برای کالیبراسیون و نمایش بدون نقص رنگ‌ها بهره می‌برد. ویدیو وال‌ سامسونگ با پشت سر گذاشتن فرآیند دقیق تنظیم رنگ در کارخانه، نمایش دقیق رنگ‌ها و پخش تصاویر واضح و شفاف را بدون نیاز به تنظیمات دستی تضمین می‌کند.

ویدیو وال سامسونگ مجهز به چیپ هوشمند ACM (advanced color management) است که اجازه می‌دهد کاربر به سادگی به کمک نرم افزار‌ Color Export کالیبراسیون رنگ را به آسانی و در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری انجام دهد تا رنگ تصاویر در تمامی نقاط ویدیو وال به صورت یکسانی نمایش داده شود. این کار با دقتی 90 درصدی در سرتاسر نمایشگر صورت می‌گیرد. همچنین به کمک Factory Calibration سامسونگ، بر روی ویدیو وال‌ها، پیش از بسته‌بندی و ارسال از کارخانه، تا 128 مرحله کالیبراسیون رنگ صورت می‌گیرد تا پس از نصب حداکثر یکنواختی رنگ در سرتاسر ویدیو وال حفظ شود.

مدیریت آسان محتوا

در بخش نمایش و مدیریت محتوا ویدیو وال های سامسونگ با ارائه راهکارهای MagicInfo ضمن تسهیل کنترل محتوا برای کاربران، هزینه‌های مربوط به خرید ابزارها و کامپیوترهای جانبی را تا حد زیادی حذف کرده‌اند. با استفاده از دستگاه پخش کننده SBB مجهز به نرم‌افزار MagicInfo S3 کاربران بدون نیاز به کامپیوتر و ابزار جانبی دیگر تنها با اتصال یک USB به نمایشگر می‌توانند محتوای مورد نظر خود را طبق جدول زمان‌بندی پخش کنند.

راهکار MagicInfo Player S3 یکی دیگر از ابزارهایی‌ است که کاربران نمایشگر ویدیو وال سامسونگ در اختیار دارند تا قادر باشند محتواها را با روشی مقرون‌به‌صرفه مدیریت و پخش نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سامسونگ کل تمرکزشو گرفته رو همه چی بغیر از گوشی موبایلش

  2. با این تلویزیون کسی خونه نباشه، فقط بشینی فیلم ببینی ????????

    یوزارسیف مثلا…