تلاش برای پرتاب راکت زمین تخت گرایان باز هم شکست خورد + ویدیو

تلاش برای پرتاب راکت زمین تخت گرایان باز هم شکست خورد + ویدیو

مردی به نام مایک هیوز (Mike Hughes) که به عنوان سازنده راکت زمین تخت گرایان هم شناخته می‌شود، در آخرین تلاش خود برای اثبات تخت بودن زمین باز هم با شکست مواجه شد!

در شبکه‌های اجتماعی، یکی از طرفداران تئوری‌های توطئه در مورد تخت بودن زمین مدت‌هاست که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند؛ این شخص که با نام مایک هیوز دیوانه (Mad Mike Hughes) شناخته می‌شود، در تلاش برای اثبات باورهایش در مورد ساختار کره زمین، راکتی را ساخته که به اسم موشک زمین تخت گرایان مشهور شده است.

او در تازه‌ترین اقدام خود موشک آماتوری‌اش را برای تلاشی دوباره آماده پرواز کرده بود، اما همانطور که علاقه‌مندان در استریم زنده ویدیو هیوز تماشا کردند، راکت زمین تخت گرایان در تاریخ 3 فوریه برای بار دیگر دچار مشکل شد و گزارش شده که این موشک نتوانست سطح زمین را ترک کند!

در مورد نقشه هوشمندانه و زیرکانه هیوز می‌توان گفت که این شخص قصد دارد تا با یک موشک به ارتفاع 550 متری صحرایی در کالیفرنیای آمریکا رفته و از آنجا، پس از گرفتن تصاویری از سطح سیاره، با چتر نجات فرود بیاید؛‌ اما دو نکته جالب در مورد این تلاش که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد این است که با رفتن به طبقات بالایی برخی برج‌های ساخته شده در کشورها می‌توان به راحتی و بدون نیاز به موشک، تا ارتفاع نیم کیلومتری زمین رفت و از طرف دیگر، قوس سیاره از این ارتفاع اصلا قابل‌دیدن نیست.

در تلاش قبلی برای پرتاب راکت زمین تخت گرایان، از آنجایی که مشخص شد بقایای این موشک پس از پرتاب در یکی از زمین‌های دولتی سقوط می‌کند، مقامات از تلاش هیوز جلوگیری کرده بودند، اما پس از مدتی این نابغه دنیای زمین تخت گرایی اعلام کرد که آزمایش افشاگرانه‌اش را از زمینی خصوصی ادامه می‌دهد.

با این حال، همانطور که هیوز در ویدیویی که مشاهده خواهیم کرد می‌گوید،‌ دلیل شکست آخرین اقدامش نقص فنی موشک بوده و برای مشخص کردن علت دقیق این اتفاق باید تا سرد شدن کامل راکت صبر کرد:

 

مایک هیوز دیوانه به جمعی از خبرنگاران که برای پروژه اخیرش جمع شده بودند گفت که امکان پرتاب مجدد راکت زمین تخت گرایان در این هفته بسیار زیاد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. فارغ التحصیل فیزیک هسته ای

    دوستان تخت گرا، لطفا رابطه ریاضی حرکت پرتابه تحت زاویه ۳۰ درجه رو با نظریه خودتون بنویسید. هر نظریه ی علوم پایه ای تا موقعی که بصورت ریاضی در نیاد حرف مفته.هزار و خورده ای دلیل شبه علمی آوردین اما دریغ از یک رابطه ریاضی

  2. مگه زمین گرده؟😐😐😐جلل خالق

  3. مگه زمین گرده؟😐😐😐

  4. داداش بیا برو بالای اورست، این کارا چیه؟ sir saeid هم با خودت ببر!

    http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/11/7/1562773_331.jpg

    من نمی دونم ربطش به قیمت بلیط هواپیما چیه؟

    [http://gadgetnews.net/243397/flat-earth-rocket-launch/#comment-176645]

    من هر چی فکر می کنم اگر زمین تخت بود که پول هواپیما بیشتر میشد نه کمتر!
    مثلاً هواپیما از مبدا ژاپن به مقصد امریکا، از اقیانوس آرام نمی رفت و باید از آسمان روسیه و اروپای شرقی و غربی رد می شد و اقیانوس اطلس رو رد می کرد!

    sir saeid جان، خب مسافت بیشتری طی می کرد! چه طور قیمت رو می خوان بالاتر ببرن؟

    با تشکر

  5. یعنی دلم خوشه به اینکه ایران فقط اوسگول نداره خخخخخخخخخ

  6. نمیزارن مطمعن باشید هیچ وقط نمیزارن این اتفاق بیوفته دولتها به نفعشونه فکر کنیم گرده

  7. خخخ والا منم میگم شاید زمین تخت باشه از این حکومت ها هیچی بعید نیس همه چیو قایم کنن ولی اینی که چرا رو نمیدنم

  8. خخ خوشم نمیاد هروقتم نمیتونن میگن اینا میخوان ما نفهمیمی زمین تخته

  9. ای بابا اینا دست بردار نیستن اصلا تخت قبول مثلا میخوای چیکار کنید

  10. همین دیوونه هان که یروز اسطوره میشن

  11. آخه آدم چقدددر میتونه بیکار باشه .بیا وقتتو صرف چیزای مهم تر کن باو

  12. تو این دوره زمونه نمیشه باید از خودمونم توقع غافلگیری های زیادی رو داشته باشیم چه برسه به بقیه.مخصوصا الان که انقد خبرای عجیب غریب و واقعی میشنویم.بعیدم نیس نظریه ای ک داده اثبات شه

  13. وای ادم از این همه حماقت حالش بهم میخوره