آپدیت اندروید اوریو سامسونگ

آپدیت اندروید اوریو سامسونگ برای گلکسی اس 7 ، گلکسی A5 و گلکسی تب 3S به زودی آماده می‌شود

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از خبرگزاری‌های معتبر در حوزه فناوری، آپدیت اندروید اوریو سامسونگ برای محصولاتی نظیر گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7)، گلکسی A5 سامسونگ (Galaxy A5) و گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) در حال آماده شدن است.

یک سالی از انتشار سیستم عامل اندروید 8 (یا همان اندروید اوریو گوگل) می‌گذرد و هنوز هم پرچمداران سامسونگ طعم این نسخه از سیستم عامل گوگل را نچشیده‌اند. گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) نیز که قرار است با این نسخه همراه باشند هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده‌اند. با این حال گفته می‌شود آپدیت اندروید اوریو سامسونگ برای خانواده سری S8 کره‌ای‌ها آماده شده است و به زودی برای کاربران ارسال می‌گردد. دوره آزمایشی این پروژه هفته گذشته به اتمام رسید و حالا باید منتظر دریافت این آپدیت در گلکسی S8 باشیم.

از طرفی طبق گزارشات منتشر شده در دو خبرگزاری معتبر Sammobile و GalaxyClub، کره‌ای‌ها حالا در حال آماده کردن آپدیت اندروید اوریو سامسونگ برای محصولات دیگری نظیر گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7)، گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge)، گلکسی A3 سامسونگ (Galaxy A3)، گلکسی A5 مدل 2017 (Samsung Galaxy A5 2017) و همچنین تبلت گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) هستند.

متاسفانه حتی با اینکه پروژه آزمایشی آپدیت اندروید اوریو سامسونگ برای گلکسی اس 8 به اتمام رسیده، اما مسئولان این شرکت هنوز هم تاریخ دقیقی جهت انتشار آن برای کاربران اعلام نکرده‌اند. با اینکه ارسال آپدیت از همین چند روز آینده آغاز می‌شود اما نباید فراموش کرد که سیستم به‌روزرسانی سامسونگ و محصولات اندرویدی با شرکت اپل و سیستم عامل iOS کاملا متفاوت است و متاسفانه تمامی کاربران به صورت همزمان آپدیت را دریافت نمی‌کنند. حتی برخی گزارشات حاکی از آن هستند که کاربران در برخی مناطق و بازارها ممکن است تا اواسط اسفند ماه این آپدیت را دریافت نکنند!

اما موج بعدی آپدیت اندروید اوریو سامسونگ چه زمانی آغاز می‌شود؟ این کمپانی حالا تمرکز خود را بر روی آماده کردن آپدیت اندروید 8 برای سایر محصولات قرار داده است. چرا که خانواده اس 8 تنها محصولات پشتیبان این آپدیت نرم افزاری بزرگ نیستند و محصولاتی نظیر گلکسی A5، گلکسی A3، خانواده گلکسی اس 7 و گلکسی تب اس 3 سامی نیز باید آپدیت مذکور را دریافت کنند.

با این حال شکی نیست که کره‌ای‌ها به همین زودی آپدیت اندروید 8 گوگل را برای محصولات بالا منتشر نخواهند کرد. از طرفی برخی کاربران گوشی گلکسی اس 6 و مدل‌های مختلف آن هنوز هم امیدوار به دریافت آپدیت Android Oreo در گوشی خود هستند. با این حال هنوز هیچ مدرکی مبنی بر پشتیبانی خانواده گلکسی S6 از آپدیت اندروید اوریو سامسونگ در دست نیست. در مجموع به کاربران گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج پلاس پیشنهاد می‌کنیم منتظر این آپدیت نباشند، چرا که امید خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در زمینه تاریخ انتشار این آپدیت بزرگ نرم افزاری برای خانواده اس 7 سامسونگ و سایر محصولات پشتیبان اندروید 8 باید کماکان منتظر خبرهای تکمیلی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اقا پس کی میاد این اندروید ۸ واسه اس ۷ اج…واقعا سامسونگ تو بخش اپدیت خیلی افتضاح و دیر عمل میکنه…باید توجه بیشتری به پرچمدارای سال قبلش بکنه

  2. سامسونگ عقب افتاده است اصلا به روز نمیکنه تازه گوشی که دوسال ازش بگذره که دیگه هیچی