پرینترهای اچ پی

پرینترهای اچ پی صاحب قابلیت کنترل صوتی می‌شوند

پرینترهای اچ پی به زودی صاحب قابلیت کنترل صوتی می‌شوند. بنابراین در آینده می‌توانید با فرامین صوتی عملیات چاپ را انجام دهید.

همانطور که در نمایشگاه CES امسال شاهد عرضه دیوایس هایی مجهز به کنترل صوتی شامل اسپیکرها، هدفون ها و لوازم خانگی بودیم، اینگونه به نظر می‌رسد گجت هایی با پشتیبانی از فرامین صوتی به یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سال 2018 تبدیل شده‌اند. با این حال یکی محصولاتی که پشتیبانی از فرامین صوتی در آن ظاهرا فراموش شده بود پرینترها بودند که ظاهرا شرکت HP قصد دارد این رویه را تغییر دهد.

پرینترهای اچ پی و ادغام با دستیاران دیجیتالی معروف

کمپانی اچ پی به تازگی اعلام کرده است که پشتیبانی از سرویس‌های دستیار دیجیتالی شامل آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و مایکروسافت کورتانا را به محصولات مختلف خود اضافه خواهد کرد. البته نکته‌ی فراموش شده اضافه شدن دستیار سیری اپل است، بنابراین مشخص نیست که آیا اچ پی از Siri نیز پشتیبانی در آینده انجام خواهد داد یا از برنامه‌های خود آن را خارج کرده است.

به نقل از Anneliese Olson، مدیر و مدیرجهانی پرینترهای جهانی شرکت اچ پی:

ادغام صدا در پرینتر خانگی از آن یک اپلیکیشن بسیار سودمند می‌سازد. برای خانواده‌های پر مشغله اکوسیستم دستیاران صوتی از حساسیت بالایی برخوردار است و اتصال یک پرینتر به یکی از آن‌ها، یک فرمت طبیعی از خانه هوشمند تلقی می‌شود.

حالا پرینترهای اچ پی می‌توانند دنیای چاپگرها را از آنچه که هست تغییر دهند. ما حدس می‌زنیم اچ پی این اجازه را به چاپگرهای نه چندان قدیمی خواهد داد تا با یک به روزرسانی بتوانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. آیا دیگر کمپانی های پرینترسازی نیز به این موج جدید خواهند پیوست یا اچ پی در ساخت این دنیای تازه یکه تاز خواهد بود؟ در حال حاضر اطلاعات بیشتری از پرینترهای اچ پی مجهز به دستیاران هوشمند در دست نیست و باید برای آشنایی بیشتر با آن‌ها منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تمیز PH معتبر ترین و تضمین شده ترین برند از لحاظ کیفته

    از فلش گرفته تا پرینتر