گوشی موبایل هواوی پی 20

گوشی موبایل هواوی پی 20 با جدیدترین نسخه از اندروید عرضه می‌شود

گوشی موبایل هواوی پی 20 قرار است با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری EMUI عرضه شود. در این صورت کاربران باید خود را برای امکانات جدید و متنوع‌تر آماده کنند.

از آنجایی که پیش‌تر اندروید اوریو منتشر شده، طبیعی‌ست که پرچمداران جدیدتر با آخرین نسخه از آن در اختیار کاربران قرار بگیرند. همراه با این موضوع، حالا کاربران انجمن XDA می‌گویند گوشی موبایل هواوی پی 20 با اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.1 عرضه خواهد شد.

از آنجایی که محصولات خانواده میت 10 نیز با اندروید اوریو عرضه شدند، بهره‌گیری از آخرین نسخه برای پرچمداران سری P موضوع غافلگیرکننده‌ای نیست. با این وجود، چنین خبری را می‌توان یک اطمینان خاطر برای آن دسته از افرادی که نسبت به زمان دریافت به‌روزرسانی‌ها بعد از خرید گوشی نگران هستند، در نظر گرفت.

متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با ویژگی‌ها و مشخصات فنی در دست نیست، اما این احتمال وجود دارد که هواوی به فکر استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 باشد. رندرهای اخیر نیز از وجود دوربین سه گانه در بخش پشتی دستگاه خبر دارند. انتظار می‌رود گوشی های جدید هواوی، در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) طی مراسمی رسمی در پاریس معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اگه همچین چیزی نمیشد باعث تعجب بود

  2. انتظارمون بالاست از هواوی

  3. موضوع غافلگیر کننده ای نبود!

    7 فروردین، منظر یه عیدی خوب (معرفی یه پرچمدار عالی و خوش قیمت) از هوآوی هستیم

  4. یه چیز طبیعی و قطعیه 😐

    وقتی میت 10 با اندروید 8 عرضه شد، پرچندار بعدی ممکنه 8.1 نباشه؟؟