مشخصات نوکیا 8 سیراکو

اطلاعات بیشتری از مشخصات نوکیا 8 سیراکو به بیرون درز کرد

چندی پیش نام گوشی نوکیا 8 سیراکو (Nokia 8 Sirocco) رویت شد. گوشی نوکیا 8 Sirocco یادآور یک گوشی لوکس نوکیا است که حدود ده سال قبل معرفی شد. اکنون اطلاعات بیشتری درباره مشخصات نوکیا 8 سیراکو به دست آورده‌ایم.

چند روز پس از این که اعلام کردیم نام تجاری نوکیا 8 سیراکو به ثبت رسیده است، اطلاعات بیشتری درباره یک گوشی موبایل دارای این نام منتشر شد. اچ ام دی گلوبایل مدتی قبل وعده داد حضور قدرتمندی در نمایشگاه MWC 2018 خواهد داشت. این شرکت تصمیم دارد در کنار چند گوشی میا‌ن‌رده و پایین‌رده، یک یا دو گوشی بسیار قدرتمند نیز به عنوان برگ برنده خود معرفی کند. یکی از این گوشی‌ ها به احتمال زیاد نوکیا 8 سیراکو است.

این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد تا بتواند با دیگر پرچمداران سال 2018 پا به پا شود. پیشتر نیز شایعاتی مبنی بر عرضه یک مدل جدید از نوکیا 8 در سال 2018 شنیده بودیم. در هر صورت اچ دی گلوبال بعد از معرفی تعداد زیادی گوشی ساده و هوشمند، یک پرچمدار در سال 2017 معرفی کرد، پس بعید نیست بخواهد مدتی بر روی آن مانور بدهد.

مشخصات نوکیا 8 سیراکو

مشخصات نوکیا 8 سیراکو از معرفی یک گوشی قدرتمند خبر می‌دهند

سیراکو، پسوندی است که پیشتر بر روی نسخه لوکس گوشی نوکیا 8800 گذاشته شده بود، به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم نوکیا 8 جدید نیز دارای ظاهری خاص باشد. طبق مشخصات نوکیا 8 سیراکو ، این گوشی دارای شماره مدل TA-1005 بوده و از 6 گیگابایت رم در کنار تراشه اسنپدراگون 845 بهره می‌برد. همانند مدل پایه در این گوشی نیز شاهد یک دوربین دوگانه دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی همچنان 5 مگاپیکسلی باقی می‌ماند. طبق مشخصات نوکیا 8 سیراکو انتظار داریم مدل جدید با پشتیبانی از استاندارد IP67، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

مشخصات نوکیا 8 سیراکو

سخت افزار گوشی جدید از یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی با توانایی شارژ شدن به صورت وایرلس انرژی می‌گیرد. متاسفانه درباره ابعاد دقیق نمایشگر و استفاده یا عدم استفاده از یک نسبت ابعاد تصویر عجیب در آن همچون 18:9 خبری در دسترس نیست. با این حال طبق مشخصات نوکیا 8 سیراکو انتظار داریم برخلاف پنل ال سی دی مدل پایه، این مرتبه شاهد یک پنل او ال دی در آن باشیم که مهمترین تغییر در مدل سیراکو به شمار می‌آید. قیمت این محصول حدود 5 هزار یوآن (793 دلار) تخمین زده می‌شود.

این تنها گوشی موبایلی نیست که در کنگره جهانی موبایل آتی توسط اچ ام دی گلوبال معرفی می‌شود. پرچمدار دیگر این شرکت یعنی نوکیا 9، نوکیا 7 پلاس، نسخه جهانی نوکیا 6 2018، نوکیا 4، نوکیا 1 و همچنین نسخه جهانی گوشی نوکیا 3310 4G دیگر محصولاتی هستند که منتظر آن‌ها هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اشتباه شد میگه حاشیه ش زیاده
    وایسا ببینیم چی میزنه اخه

  2. هر طور حساب کنیم سیاست های نوکیا به شکلی نیست که مجدد به برند اول یا یکی از سه تای اول دنیای موبایل تبدیل بشه

    اگر اسم و رسم این برند نبود چند پله پایین تر از برندهای درجه 2 قرار می گرفت! چون چیز خاصی برای رقابت نداره و مشتری با همچین قیمتی از برندهای دیگه انتخاب های واقعا بهتری داره

  3. فقط دوربین سلفیش کمه وگرنه چیز خوبیه

    • هنوز شما نفهمیدید که کیفیت دوربین به عدد نیست؟؟؟

      کلی فاکتور دیگه توی کیفیت دوربین تاثیر داره اون وقت ملت ما هنوز چسبیدن به اون عدد پیکسل 😐