لوکس ترین جت های شخصی

معرفی لوکس ترین جت های شخصی دنیا ؛ تلفیقی از تجمل و فناوری

بسیاری از کاربران با جت‌ها و هواپیمای شخصی خاص با قابلیت‌های ویژه آشنا هستند. ولی در این بخش نگاهی متفاوت به این محصولات داشته و لوکس ترین جت های شخصی دنیا را معرفی خواهیم کرد.

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری مشغول تولید جت های شخصی هستند. ولی اگر بخواهیم بهترین آنها را انتخاب کنیم، برخی گزینه‌ها از سایرین کاملا متمایز خواهند بود.

امروزه برخی سازندگان جت های شخصی همچون امبرائر، بمباردیه و گلف استریم، پرچمداران خود را به سطحی جدید از تجمل، فناوری و البته عملکرد منتقل کرده‌اند. این جت ها به اندازه‌ای برجسته هستند که جلوه‌ای باشکوه به صنعت هوانوردی بخشند.

همین موضوع نیز باعث شده تا در ادامه، مجموعه‌ای از لوکس ترین هواپیماهای شخصی را گردآوری کرده و آنها را معرفی کنیم. طبیعتا، این لیست همیشگی نبوده و ایلان ماسک با معرفی Crew Dragon که بالای راکت فالکون هوی قرار می‌گیرد، به راحتی می‌تواند آن را بر هم زند. از طرفی، شرکت‌های دیگری همچون Zunum Aero نیز می‌توانند در آینده‌ای نه‌چندان دور، جت های شخصی الکتریکی را در اختیار کاربران قرار دهند.

به هر صورت، در ادامه نگاهی به هفت مورد از لوکس ترین جت های شخصی به انتخاب وب‌سایت بیزنس اینسایدر خواهیم داشت.

معرفی لوکس ترین جت های شخصی جهان

1. گلف استریم جی 500 (Gulfstream G500)

لوکس ترین جت های شخصی

با قیمت 44 میلیون دلار، با اینکه G500 جدیدترین محصول شرکت گلف استریم است، ولی نمی‌توان آن را گران‌ترین گزینه در نظر گرفت. انتظار می‌ورد این هواپیمای جدید از اواخر سال جاری میلادی آماده خدمت‌رسانی شود.

لوکس ترین جت های شخصی

جی 500 شامل کابین‌های سفارشی و صندلی‌هایی می‌شود که مطابق با نیاز مشتریان طراحی شده است.

لوکس ترین جت های شخصی

به علاوه، این جت از اینترنت پرسرعت نیز بهره می‌برد که 30 بار سریع‌تر از رقبای فعلی است.

2. گلف استریم جی 650 ای آر (Gulfstream G650ER)

لوکس ترین جت های شخصی

G650ER را با قیمت 66.5 میلیون دلار می‌توان پرچمدار شرکت بزرگ گلف استریم و یکی از لوکس ترین جت های شخصی در نظر گرفت. این جت توانایی پیمایش مسافت 7 هزار و 500 مایل (12 هزار و 70 کیلومتر) را دارد که معنای آن، امکان انجام پرواز از اقیانوس آرام است.

لوکس ترین جت های شخصی

در بخش داخلی می‌توان چرم نفیس، روکش‌های چوبی ظریف و سنگ‌تراشی شیک را مشاهده کرد.

لوکس ترین جت های شخصی

کاربران می‌توانند تمام کابین سفارشی این جت را به کمک گوشی هوشمند خود و از طریق اپلیکیشن مخصوص آن کنترل کنند.

3. بمباردیه گلوبال 7000 (Bombardier Global 7000)

لوکس ترین جت های شخصی

همانند G650ER، گلوبال 7000 هم به عنوان یک جت شخصی با توانایی انجام پروازهای بسیار طولانی طراحی شده است. گفته می‌شود این هواپیمای 73 میلیون دلاری، از نیمه دوم سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

لوکس ترین جت های شخصی

کاربران می‌توانند پیکربندی کابین جت را با چندین روش مختلف انجام دهند که این موضوع شامل اتاق ناهارخوری کامل نیز می‌شود.

لوکس ترین جت های شخصی

اینجا یک تئاتر چندرسانه‌ای هم وجود دارد.

لوکس ترین جت های شخصی

در گلوبال 7000 حتی اتاق خواب شخصی هم در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این هواپیما می‌تواند مسافت بسیار بالای 8 هزار و 500 مایل (حدود 13 هزار و 700 کیلومتر) را بدون توقف طی کند، این موضوع اهمیت بسیاری دارد.

4. امبرائر Lineage 1000E

لوکس ترین جت های شخصی

این از نخستین هواپیماهای مسافربری در لیست پیش رو بوده و بر پایه هواپیمای منطقه‌ای امبرائر E190 توسعه پیدا کرده است.

لوکس ترین جت های شخصی

جت 1000E به عنوان یکی از لوکس ترین جت های شخصی موجود، با قیمت 53 میلیون دلار به فروش می‌رسد و می‌توان آن را با یک حمام اصلی و دوش مخصوص، سفارشی کرد.

لوکس ترین جت های شخصی

اگر شما نیاز به یک جت شخصی خاص دارید، Jay Beever به عنوان رییس طراحی شرکت امبرائر، برخی از کانسپت‌ها متفاوت خود همچون Kyoto Airship را برای شما دارد.

لوکس ترین جت های شخصی

Hollywood Airship هم یکی دیگر از کانسپت‌های موجود است که تجربه سبک، زرق و برق و تجمل “Tinseltown” در سال‌های دهه 1930 را رقم می‌زند.

5. ایرباس ACJ319Neo

لوکس ترین جت های شخصی

Airbus Corporate Jets یا به اختصار “ACJ”، نسخه تجاری هواپیمای مسافربری A319neo است.

لوکس ترین جت های شخصی

ACJ319Neo به عنوان یکی دیگر از لوکس ترین جت های شخصی ، پیش از نصب لوازم سفارشی در بخش داخلی، 101.5 میلیون دلار قیمت دارد! به گفته سازندگان، این هواپیما توانایی پیمایش مسافت 7 هزار و 800 مایلی (حدودا 12 هزار و 553 کیلومتر) را داشته و می‌تواند از لس آنجلس تا ژنو، بدون توقف پرواز کند.

6. بوئینگ 8-787 BBJ

لوکس ترین جت های شخصی

ما باز هم با یک هواپیمای هنری و فوق مدرن دیگر رو به رو هستیم؛ نسخه‌ای مخصوص از هواپیمای بوئینگ 787 با مواد کربنی که 224 میلیون دلار قیمت دارد. سال 2016، HNA Group از چین، 100 میلیون دلار اضافی دیگر را هم هزینه کرد تا آن را به یک هواپیمای شخصی تبدیل کند؛ چیزی که این کمپانی آن را بوئینگ بیزینس جت (Boeing Business Jet) می‌خواند.

لوکس ترین جت های شخصی

بخش داخلی، مساحتی به اندازه 2 هزار و 400 فوت مربع (حدود 223 متر مربع) دارد که معنای آن، فضای کافی برای شما و 39 نفر از نزدیک‌ترین دوستان‌تان است.

در این هواپیما می‌توان یک اتاق بسیار بزرگ با تخت‌های پادشاهی California، کمدی بزرگ که می‌توان در آن راه رفت، دوشی با دو برابر اندزه و سنگ‌های مرمر که در کف حمام کار شده است را پیدا کرد.

7. بوئینگ 8-747 Intercontinental BBJ

لوکس ترین جت های شخصی

با این هواپیمای بزرگ که احتمالا به اندازه بوئینگ 787 دریم لاینر حیرت‌انگیز است، هیچ‌چیز را نمی‌توان با “ملکه آسمان‌ها” مقایسه کرد. یکی از مشتریان خوش‌شانس، نسخه کاملا شخصی‌سازی شده جت شخصی Boeing 747-8I را دریافت کرده است. با قیمت‌های امسال، 747 پیش از انجام کارهای سفارشی، 403 میلیون دلار قیمت دارد.

لوکس ترین جت های شخصی

بخش داخلی مساختی در حدود 4 هزار و 800 فوت مربع (حدود 446 متر مربع) دارد.

لوکس ترین جت های شخصی

فضای داخلی این هواپیمای خاص شامل یک دفتر کار کامل، اتاق خواب و یک اتاق غذاخوری باشکوه می‌شود که می‌توان آن را به یک اتاق جلسه تبدیل کرد.

لوکس ترین جت های شخصی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. خوش به حالشون ما که یه دفه با هواپیمای ماهان تا چابهار رفتیم خیلی حال کردیم اینا دیگه چه حالی میدن خدا میدونه با پولدارا
    ماهم تو بهشت از اینا سوار میشیم خخخخخخخ

  2. خوش به حالشون ما که یه دفه با هواپیمای ماهان تا چابهار رفتیم خیلی حال کردیم اینا دیگه چه حالی میدن خدا میدونه با پولدارا
    مهم تو بهشت از اینا سوار میشیم خخخخخخخ

  3. من تو این جت ها بودم ماله دوسته بابام بود از لهستان رفتیم ایتالیا حال داد

  4. والا با اتوبوس بهتره تا اینا یه دفه تو هواپیما بکشنت

  5. زندگی لاکچری به این میگن

  6. اینقدر خوبن که آدم باورش نمیشه اینا داخل جت و هواپیماس!!! انگار بهترین هتل های تهرانه

  7. نیم متر از داخل این جت ها می ارزه به کل خونه و زندگی ما :))))