هدست آکیولس گو

هدست آکیولس گو با بیش از هزار اپلیکیشن واقعیت مجازی عرضه می‌شود

اخیرا تصویری از جعبه هدست آکیولس گو (Oculus Go) به بیرون درز کرده است که از وجود بیشتر هزار اپلیکیشن واقعیت مجازی یا VR، بازی و فیلم خبر دارد.

سال گذشته، آکیولس به صورت رسمی از عرضه یک هدست واقعیت مجازی مستقل با نام آکیولس گو خبر داد. از آنجایی که تمام قطعات و اجزای مورد نیاز در خود این هدست قرار گرفته‌اند، کاربران به تلفن هوشمند یا کامپیوتر نیازی نخواهند داشت. حالا نیز تصویری از جعبه هدست آکیولس گو منتشر شده است که وجود تعداد بالای اپلیکیشن های مبتنی بر واقعیت مجازی را تایید می‌کند.

پیش از این، ما می‌دانیم که هدست واقعیت مجازی جدید آکیولس با تراشه اسنپدراگون 821 شرکت کوالکام، نمایشگری با وضوح 1440×2560 و پشتیبانی از صدای فضایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، این کمپانی که زیرمجموعه فیسبوک محسوب می‌شود، قیمت پایه 199 دلاری هدست پیش رو را نیز تایید کرده است. با این حال هنوز زمان عرضه دقیق آن مشخص نیست.

اگرچه تصویر جعبه این گجت که در تعامل با شیائومی ساخته می‌شود از وجود بیش از هزار اپلیکیشن خبر دارد، اما معلوم نیست که چه تعدادی از آنها شامل فیلم‌ها خواهد شد. پیش‌تر آکیولس فیلم‌های مختلفی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌داد که تماشای آنها در یک تئاتر مجازی امکان‌پذیر بود. در نهایت، آکیلوس Go با حافظه داخلی 32 گیگابایتی به فروش خواهد رسید که ممکن است این ظرفیت برای نسخه پایه باشد.

هدست آکیولس گو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مجازی مجازی سه دیگه هدست مدست دیگه چیه ؟؟