قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن ؛ پس از مرگ

دانلود قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن ؛ پس از مرگ + زیرنویس فارسی

در این مقاله قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن (The Story of God With Morgan Freeman) با نام پس از مرگ (Beyond Death) را همراه با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم گجت نیوز دانلود کنید.

داستان خدا با مورگان فریمن، یک مستند سریالی است که برای نخستین بار توسط شبکه نشنال جئوگرافیک منتشر شد. این سریال که در شش قسمت تهیه شده،‌به طور کلی سعی بر آن دارد تا به مردم نشان دهد ادیان الهی زندگی پس از مرگ را چگونه متصور می‌شوند و آن را برای پیروان خود نشان می‌دهند.

فصل اول مستند سریالی داستان خدا با مورگان فریمن شامل 6 قسمت به نام‌های پس از مرگ (Beyond Death)، آخرالزمان (Apocalypse)، خدا کیست؟ (Who is God)، آفرینش (Creation)، چرا اهریمن وجود دارد؟‌ (Why Does Evil Exist) و قدرت معجزه‌ها (The Power of Miracles) خواهد بود.

مورگان فریمن که راوی اصلی این مستند است، در این برنامه تاثیر دین و مذهب در شکل دادن به تاریخ و رویدادهای مختلف جهان را بررسی خواهد کرد. در واقع او با بررسی‌های خود نشان می‌دهد که جدا از آنکه ما باید به دین و مذهبی ایمان داشته باشیم یا خیر، چگونه دین می‌تواند بر روی زندگی ما به ایفای نقش بپردازد. بر همین اساس وی با افرادی از ادیان مختلفی شامل دانشمندان، تاریخ دانان، باستان شناسان و رهبران مذهبی به گفتگو می‌پردازد تا بتوان از زوایای نویی به تاثیراتی که ادیان در زندگی انسان‌ها گذاشته‌اند نگریست. این گفتگوها تلاش می‌کنند تا به پرسش‌های بنیادین ما پاسخ دهند؛ پرسش‌هایی در مورد اعتقاد به آفرینش جهان توسط خداوند یکتا و پایان یافتن آن در یک روز معین که همگی گاهی بعضا باعث ترس ما نیز شده‌اند.

قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن ؛ پس از مرگ

قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن

در قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن ، وی به سراغ یکی از ترسناک‌ترین و دلهره‌آورترین بخش‌های زندگی ما، یعنی مرگ می‌رود. به راستی پس از مرگ ما چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ فریمن یک ماجراجویی حماسی را در این قسمت انجام می‌دهد و با یک جت شخصی متعلق به برنامه به چند کشور جهان سفر می‌کند تا با مردمی از قومیت‌های مختلف در مورد تمام رخداد‌های پس از مرگ انسان به گفتگو بپردازد و تفکر آن‌ها را جویا شود.

قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن ؛ پس از مرگ

آیا واقعا روح توجیح علمی دارد؟ فریمن در با یک غواص که به مدت چند دقیقه مرگ را تجربه کرده است به گفتگو می‌پردازد. وی معتقد است که یک نور پس از گذشت چند دقیقه دوباره او را به زندگی بازگردانده است! فریمن در قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن به مصر سفر می‌کند و با یک باستان شناس به گفتگو می‌نشیند. فرعونیان 5 هزار سال پیش چه تفکری در مورد مرگ و زندگی پس از مرگ داشته‌اند؟ پس از آن فریمن به مکزیک می‌رود تا از تفکر مردم این منطقه نیز باخبر شود. فریمن در سفر به اورشلیم، به محل تقاطع سه دین مهم جهان می‌رود و سپس با سفر به کشور هند به گفتگو با راهبان می‌نشیند. در انتهای این قسمت نیز نگاهی علمی و پزشکی به مبحث مردن خواهیم انداخت و آن که پس از مرگ چه چیزی انتظار بدن ما را می‌کشد. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به دانلود قسمت اول مستند داستان خدا با مورگان فریمن با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم گجت نیوز دعوت می‌کنیم.

تریلر

مستند داستان خدا با مورگان فریمن - قسمت اول
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: آمریکا
  • زمان : 45 دقیقه
  • کیفیت : 720P
  • حجم فایل : 350MB
دانلود مستقیم با کیفیت BluRay 720p

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. “توجیح علمی” غلط املایی دارد.
    عبارت درست “توجیه” است.
    “توجیه” از “وجه” مشتق میشود نه از “وجح”.

  2. مستند خوبی است اگر کسی انتقاد می کند درکی از مستند ندارد خیلی ممنون

  3. خیلی خوبه که ویدئو ها و برنامه های ارزشی میذارید رو سایتتون. عالیه. فقط لطفا این کار خوبتون رو با گذاشتن بقیه قسمت های این برنامه روی سایتتون کامل کنید. وقتی عالی تر میشه که قسمت هاش کامل باشه. مرســــــــــــــــــــــــــــــی.

  4. مرگان یه ادمه بی دینه بی خداست که اگه صورته بر از لکشو نگاه کنین میفهمین داره از حالت انسانی خارج میشه

    • نژادپرستی و تهمت زدن بی مورد هم به صفات رذیله ی بی شمارت اضافه شد. موریگان فریمن جزو شجاع ترین آدماییه که تو لندن رفته و با شیعیان حرف زده و برعکس بقیه تصویر خوبی از شیعه های اونجا تو عزاداری امام حسین (ع) نشون داده. جای کامنت زدن برو یکم مطالعه کن، مستند بیشتر ببین، آدما رو بشناس از جهالت بیای بیرون!

    • سعید تو مسخره ترین و بی خاصیت ترین آدم دنیایی

    • بی دین تویی که بدون اینکه لحظه ای درمورد چیزی تفکر کنی و فقط از روی ظاهر یک فرد اونو قضاوت میکنی البته نباید انتظار داشت افراد پست و بی شعوری مثل تو حرف های یه دانشمند رو درک کنه اون با اون صورت نا صافش از هزار تا آدمایی مثل تو که نمی فهمن اینا همش فرضیه هستن خیلی پاک تره، خدا خودش تو قرآن گفته که من زمین و آسمان هارو وسیع آفریدم تا درآن سفر کرده و تفکر کنید

  5. سلام و درود
    تشکر فراوان بخاطر قرار دادن این مستند زیبا
    لطفا اگر مقدور است بقیه قسمت هایش را نیز لطفا بگذارید
    مطالب خوب و متنوعی که در سایتتان قرار می دهید علاقه مارو برای دیدن و به اشتراک گذاشتن و حمایت از شما دو چندان بیشتر می کند
    پیروز و موفق باشید

  6. تشکر فراوان از تیم مستند گجت نیوز. دوستان اگر بسته ایرانسل بخرین همرایش چند گیگ اینترنت داخلی هم میده میتونین با اون مستندای گجتو دانلود کنین

  7. ادمین دمت گرم … ادامه بده همین راهو … این مستند عالیه

  8. اقا یک سوال
    دانلود از گجت نیوز جزو ترافیک ملی محسوب می شود

  9. این مستند وقعا واقعا «شاهکاره»

    قبلا از یکی از شبکه های ماهواره ای دیدمش و واقعا لذت بردم

    هرکی ندیده توی اولین فرصت ببینه ش

  10. اقا دم گجت نیوز گرم با این مستند چند قسمت ازش دیدم ولی هیچوقت کامل ندیمش ممنون