گوشی های ال جی

گوشی های ال جی از 28 بهمن وارد طرح رجیستری می‌شوند

با اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در مرحله جدید طرح رجیستری، گوشی های ال جی نیز وارد این طرح شده‌اند و ثبت محصولات این برند از روز 28 بهمن 1396 در سامانه رجیستری الزامی خواهد شد.

حمیدرضا دهقانی نیا، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امروز برند جدید مشمول رجیستری را معرفی کرد. به گفته دهقانی نیا، از روز 28 بهمن‌ماه، گوشی های ال جی نیز مشمول طرح رجیستری خواهند شد. پیش از این، گوشی های اپل، بلک بری، موتورولا و گوگل وارد این طرح شده بودند.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت طبق تصمیم کارگروه راهبری طرح رجیستری، مقرر شد گوشی های برند LG در فاز سوم اجرای این طرح مشمول ضوابط ثبت در سامانه شوند. به این ترتیب از روز 28 بهمن 1396، تمامی گوشی های موبایل این برند مشمول اعمال سیاست رجیستری خواهند شد و پس از آن، تا یک ماه آینده سایر برندهای تلفن همراه از جمله سونی، اچ تی سی، سامسونگ و هواوی نیز به این طرح اضافه می‌شوند. بنابراین تا پایان سال، تمامی برندها تحت اجرای طرح رجیستری قرار می‌گیرند.

گوشی های ال جی

دلیل انتخاب گوشی های ال جی برای رجیستر شدن

وی در مورد این که چرا برند ال جی برای اجرای این مرحله رجیستری انتخاب شد، توضیح داد:

گوشی های ال جی درصد خیلی زیادی از سهم بازار ایران را در اختیار ندارند، اما با توجه به این که واردات رسمی این برند به نسبت بیشتر است، انتخاب آن فرصتی برای مردم و فعالان بازار موبایل است تا بتوانند خودشان را با طرح رجیستری تطبیق دهند. این برند از قبل انتخاب شده بود، اما باید در جلسه امروز برخی موارد بررسی می‌شد که این اتفاق بیفتد. ما در این جلسه مهمان بودیم و سازمان رگولاتوری میزبان ما بود و بهتر است اطلاع‌رسانی در خصوص این موضوع از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات صورت بگیرد.

دهقانی نیا در پایان تاکید کرد که مردم توجه داشته باشند از همین امروز فرایند فعال‌سازی و انتقال مالکیت را به خصوص به هنگام خرید و فروش گوشی های دست دوم یا گوشی های نو و آکبند که مشمول طرح رجیستری می‌شوند، انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خدا رحم کنه بازم گرون میشه الجی

  2. به شخصه که نفهمیدم ریجستری چه اثر مثبتی بر بازار داشت!!! جز اینکه 50-60 تومن رفت رو قیمت گوشی ها و درآمدی به جیب دولت؟؟؟

    مردم چه سودی بردن؟؟

  3. بیچاره به خریدار های الجی

  4. درود بر آذری جهرمی

    با این طرح دست دزدها کوتاه کرد

  5. مرگ بر ریجستری!

    البته فرقی نداره دیگه الان، تاثیر خودش روی گوشی ها گذاشته 70-80 تومن کشیدن بالای قیمتا مغازه دارا