آفیس 2019

آفیس 2019 مایکروسافت فقط روی ویندوز 10 کار خواهد کرد

آفیس 2019 که در قالب یک آپدیت جدید ارائه خواهد شد، تنها روی کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 کار می‌کند. اما علت این تصمیم مایکروسافت چیست و آفیس 2019 چه زمانی عرضه می‌شود؟

به تازگی Microsoft با انتشار یک پست پشتیبانی جدید برای ویندوز و آفیس، اعلام کرد کاربرانی که می‌خواهند بدون اشتراک سرویس آفیس 365 از آخرین نسخه از مجموعه نرم افزاری آفیس استفاده کنند، باید سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند. در این صورت، با این اقدام که در جهت پیشبرد اهداف مایکروسافت و تشویق کسب و کارهای مختلف طراحی شده است، آفیس 2019 به عنوان یک نرم افزار مستقل روی کامپیوترهای مجهز به ویندوز 7 یا 8.1 کار نخواهد کرد.

این موضوع تاثیری روی آفیس برای مک ندارد چرا که این مجموعه با برنامه زمانی خاص خود و به عنوان محصولی جداگانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، مایکروسافت چرخه زمانی پشتیبانی خود برای آفیس 2019 را تغییر می‌دهد که در نتیجه آن، این نرم افزار تا پنج سال به صورت مستقیم و “تقریبا تا دو سال، پشتیبانی توسعه‌یافته” را دریافت خواهد کرد.

آفیس 2019 تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

نسخه جدید آفیس که نیمه دوم سال 2018 به دست کاربران خواهد رسید، اپلیکیشن های معمول همچون ورد، اکسل، پاورپوینت و اوت‌لوک در کنار نسخه‌های مخصوص سرور اکسچنج، شیرپوینت و نسخه تجاری اسکایپ را شامل می‌شود. مایکروسافت می‌خواهد نسخه‌های پیش‌نمایش از Office 2019 را اواسط سال 2018 منتشر کند و این نرم افزار، در درجه اول برای سازمان‌هایی طراحی شده است که از نسخه‌های ابری آفیس 365 استفاده نمی‌کنند.

همچنین، مایکروسافت پشتیبانی خود از ویندوز 10 برای مشتریان تجاری و آموزشی که از ورژن خاصی از این سیستم عامل استفاده می‌کنند را افزایش داده است، در واقع، ویرایش 1057، 1607، 1703 و 1709 از ویندوز 10 برای این دسته از افراد به منظور روی آوردن به آخرین نسخه پشتیبانی‌شده از ویندوز 10، شش ماه بیشتر ادامه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به ضرر ماهاست که همه چیمون کپی و پیسته و هرچیزیمون کرک شدس و غیر اورجیناله حالا بخواد آفیسم واسمون محدود بشه به نظر فقط نسخه اورجینالشش از آی تی ریسرچز بششه تهیه کرد
    بدم نمیگه خداییش!
    ویندوز همینجوریش ابزار جاسوسی خیلی از هکرای ایرانی شده!!!
    خدایی اگه یه روز برسه که تو ایران همه لایسنس اورجینال بخریم حداقل از نظر امنیتی اوکی میشیم!البته این مطلب که میگه این خارجیام دارن هک میکنن!

  2. اگر سیستم دولتی از office استفاده نمی کرد، فقط OpenOffice رو به تنهایی نصب می کردم

    کم کم بهتره کوچ کنیم به نرم افزار های open source و یا نرم افزار رایگان نصب کنیم

  3. میخوان کاری کنن که فقط ویندوز ده نصب کنیم