گوشی نوکیا 1

تصویر منتسب به گوشی نوکیا 1 اطلاعات جالبی را فاش می‌کند

عکس موبایل جدید اچ ام دی گلوبال با شماره مدل TA-1056 که برخی آن را به گوشی نوکیا 1 (Nokia 1) نسبت می‌دهند، از طریق FCC منتشر شد. اما گوشی ارزان قیمت نوکیا چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد فنلاندی‌ها مشغول کار روی یک موبایل جدید با نام نوکیا 1 هستند تا بتوانند حضور پررنگ‌تری در بازار محصولات رده پایین داشته باشند. اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال نشان می‌دهد که ما با یک گوشی هوشمند کوچک با ابعاد 133 در 68 میلی‌متر رو به رو هستیم. در واقع محصول جدید اچ ام دی حتی از نوکیا 2 (با ابعاد 143.5 در 71.3) نیز کوچک‌تر است. در نتیجه احتمالا TA-1056، دستگاهی با نمایشگری 4.5 اینچی و نسبت 16:9 باشد.

گوشی پیش رو از دو سیم کارت و Cat. 4 LTE پشتیبانی کرده و با توجه به محل قرارگیری برچسب اطلاعات FCC، باتری آن قابل تعویض خواهد بود. به علاوه، سازندگان از یک جک 3.5 میلی‌متری نیز استفاده کرده‌اند.

گوشی نوکیا 1

متاسفانه اطلاعات کامل موبایل جدید نوکیا در دست نیست، اما مسلما ما با محصولی رده پایین رو به رو هستیم چرا که سازندگان از مشخصه‌های پایه‌ای LTE بهره برده و دستگاه حتی فاقد وای فای 5 گیگاهرتز است. به هر صورت، این احتمال وجود دارد که TA-1056 همان گوشی نوکیا 1 باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا راضی کننده نبود