مکالمه ویدیویی اینستاگرام

قابلیت مکالمه ویدیویی اینستاگرام در راه است

ظاهرا تیم توسعه دهنده اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت مکالمه ویدیویی اینستاگرام است. اما آیا این چت تصویری چگونه از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام انجام خواهد گرفت؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

زمانی بود که اینستاگرام تنها به محلی برای قراردادن عکس و اضافه کردن چند فیلتر به آن‌ها خلاصه می‌شد. از زمانی که فیس بوک این اپلیکیشن را خریداری کرد،‌ به مرور زمان شاهد اضافه شدن قابلیت‌هایی به آن بودیم. این کمپانی ویدیوها را به اینستا اضافه کرد و قابلیت محبوب استوری را به ارمغان آورد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این شبکه اجتماعی، توانایی ارسال پیام مستقیم (دایرکت مسیج) به کاربران است. اما این تمام ماجرا نیست، اینستاگرام در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد. ظاهرا قابلیت مکالمه ویدیویی اینستاگرام نیز در راه است.

مکالمه ویدیویی اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

سایت WABetaInfo گزارش می‌دهد که تیم توسعه دهنده اینستاگرام در حال کار بر روی اضافه کردن قابلیت جدیدی است که به واسطه آن کاربران می‌توانند با یکدیگر مکالمه ویدیویی برقرار کنند. کاربران یک آیکون جدید را در نوار ناوبری داخل یک چت مشاهده خواهند کرد که این آیکون در سمت راست اپلیکیشن واتس اپ، دیگر برنامه خریداری شده توسط فیس بوک است.

این سایت همچنین اضافه کرده است که قابلیت مکالمه ویدیویی اینستاگرام بلافاصله در اختیار کاربرانی قرار خواهد گرفت که یک صفحه چت را با کاربری دیگر به شکل فعال درمی‌آورند. این بدان معناست که شما تنها با کاربرانی می‌توانید مکالمه ویدیویی داشته باشید که به درخواست چت آن‌ها پاسخ مثبتی داده باشید. بنابراین آیکون مکالمه ویدیویی اینستاگرام برای کاربرانی که چت با آن‌ها را تایید نکرده‌اید ظاهر نخواهد شد.

این قابلیت هم اکنون در حال توسعه است، بنابراین زود است بخواهیم با آن ملاقات کنیم. هرچند خود تیم توسعه دهنده قابلیت مکالمه ویدیویی اینستاگرام را نا تایید و نا تذکیب کرده است و به همین خاطر نمی‌توان به طور قطع در این مورد سخن گفت. همچنین اینستاگرام در حال توسعه یک اپلیکیشن مستقل برای ارسال پیام های دایرکت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کاش زودتر بیاد اینستا داره میترکونهههه هوراااااااااا

  2. انگار ایران رو ایسنتا میچرخه یه مشت مومن هرزه ریختن توش

  3. هیمنجوریش کلی حجم میخوره، امیدوارم تماس تصویریش اینجوری نباشه 😐