ایسوس زنفون 5

روز معرفی گوشی های ایسوس زنفون 5 در MWC 2018 اعلام شد

سرانجام تاریخ معرفی ایسوس زنفون 5 (Asus Zenfone 5) توسط خود شرکت ایسوس تایید شد. این گوشی ها در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. تاریخ دقیق رویداد ایسوس در کنگره جهانی موبایل 2018 را در ادامه ببینید.

ایسوس در سپتامبر گذشته عنوان کرده بود که انتظار می‌رود گوشی های سری 5 زنفون در سه ماهه نخست سال 2018 معرفی شوند. پس از آن در گزارش‌های غیر رسمی خبر معرفی این گوشی ها در کنگره جهانی موبایل بارسلونا سال 2018 اعلام شد. حال ایسوس به طور رسمی اعلام کرده است که ماه آینده در بارسلونا شرکت خواهد کرد تا گوشی های ایسوس زنفون 5 خود را معرفی کند.

ایسوس زنفون 5

8 اسفند ماه گوشی های ایسوس زنفون 5 معرفی می‌شوند

این کمپانی قرار است 27 فوریه (8 اسفند ماه) در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا میزبان یک رویداد خبری باشد. ایسوس برای معرفی این محصول یک پوستر تبلیغاتی را نیز منتشر کرده است تا مشخص شود گوشی های سری 5 زنفون در این رویداد معرفی خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که ما در این نمایشگاه از سه گوشی زنفون 5، زنفون 5 لایت و زنفون 5 مکس پرده برداری خواهد کرد. مدل مکس انتظار می‌رود از یک باتری بزرگ برخوردار باشد. پوستر این رویداد نشان می‌دهد که سری جدید گوشی های ایسوس از چیپست های تولید شده توسط اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده می‌کنند.

البته این نخستین بار نیست که ایسوس قصد دارد گوشی هایی با نام تجاری زنفون 5 را عرضه کند. آن‌ها پیشتر در سال 2015 محصولاتی با چنین نامی را عرضه کرده‌اند و به همین خاطر است که عبارت «بازگشت به 5» بر روی این پوستر نمایان است. در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌ها و مشخصات گوشی های ایسوس زنفون 5 در دست نیست. لازم به ذکر است گجت نیوز تمامی اخبار این رویداد خبری بزرگ را به صورت کامل پوشش خبری خواهد داد. بنابراین، مراسم معرفی این گوشی های تایوانی را نیز می‌توانید دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*