عید دیدنی با هواوی

عید دیدنی با هواوی ؛ هزاران جایزه در انتظار خریداران گوشی های هواوی

رویداد عید دیدنی با هواوی از 12 بهمن‌ماه 1396 آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز 1397 ادامه خواهد داشت. در این رویداد، 77 گوشی میت 10 پورشه دیزاین و هزاران جایزه دیگر در انتظار خریداران گوشی های هواوی است.

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز کاربران زیادی به فکر خریداری گوشی های جدید با امکانات بهتر برای خود یا خانواده و دوستان خود خواهند بود. هواوی امسال برای کاربرانی که قصد خرید گوشی جدید دارند برنامه ویژه‌ای دارد تا عید آنان را به یک عید دیدنی تبدیل کند!

در رویداد عید دیدنی با هواوی که از 12 بهمن‌ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، کاربرانی که گوشی های پرفروش هواوی در سری‌های مختلف شامل هشت مدل:

را خریداری کنند، علاوه بر بهره‌مندی از کیفیت و امکانات بالای گوشی‌های فوق‌الذکر در کنار قیمت مناسب آنها، از هزاران جایزه ارزشمند نیز بدون هیچ‌گونه قرعه‌کشی بهره‌مند خواهند شد و با خرید هر گوشی، یک هدیه از طرف هواوی دریافت می‌کنند.

عید دیدنی با هواوی

میت 10 پورشه دیزاین ؛ جایزه قرعه‌کشی عید دیدنی با هواوی

علاوه بر هزاران جایزه‌ای که برای کاربران بدون قرعه‌کشی در نظر گرفته شده، هواوی 77 گوشی ارزشمند PORSCHE DESIGN Mate 10 را به همراه برخی جوایز ارزشمند دیگر مانند اسپیکرهای با کیفیت JBL را نیز برای قرعه‌کشی‌های هفتگی در نظر گرفته است.

به این ترتیب کاربران از 12 بهمن‌ماه تا پایان تعطیلات نوروز به ازای خرید هر گوشی، علاوه بر دریافت هدیه بدون قرعه‌کشی، فرصت حضور در قرعه کشی هفتگی هواوی برای جوایز ارزشمندی مانند 77 گوشی PORSCHE DESIGN Mate 10 ، اسپیکرهای JBL و غیره را خواهند یافت.

برای اطلاع از نحوه دریافت جوایز و شرکت در قرعه کشی هفتگی هواوی و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های هواوی در رویداد عید دیدنی با هواوی می‌توانید به وب سایت این رویداد به نشانی زیر مراجعه کنید:

www.huaweidi.com

منتظر خبرهای جدید در خصوص جشنواره عید دیدنی با هواوی باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. جایزه هاش چیه اسپیکر خوب نیس یه چیز دیگه بدید مثلا خونه ماشین

  2. چرا حالا از 12 بهمن ؟؟

  3. من الان یه ساله اس سون اج دارم پشیمونم از خریدش اگه پول دستم بیاد میت ده پرو میخرم

  4. هواوی نخرید دوستان کیفیت ساخت خیلی پایینی داره عمرش حداکثر 1 ساله. آپدیت هم که دربارش چیزی نمیگم. دوبار هواوی خریدم پشیمون شدم شما اشتباه نکنید

    • جناب چرا بقیه رو به اشتباه میندازی من الان بیش از دو ساله p9 دارم عین روز اولش کار میکنه و به زودی آپدیت اندروید 8 براش میاد چرا از خودت حرف در میاری تا حالا گوشی هواوی دستت گرفتی یا داری حرف مفت میزنی که دو تا گوشی هواوی داشتی.

    • جناب شعر نگو تو فک کنم همون سعیدی هرکی هستی خیلی غلط کردی میای چرت و پرت میگی داره بهترین شرکت سازنده گوشی میشه روز به روز پیشرفت میکنه اونوقت تو از عمر یه ساله گوشی هاش حرف میزنی؟ واقعا خنده داره دوستان با منفی هاتون ازش تشکر کنین 🙂

      • حرف دهنتو بفهم مرتیکه به احترام دیگران چیزی بهت نمیگم گوشی های هواوی یه سریشون واقعاً آشغاله حالا یا شانس بد من بوده خرابش گیرم امده یا شانس خوب شما بوده سالمش گیرت امده