گوشی گلکسی S9 سامسونگ

گوشی گلکسی S9 سامسونگ با تمرکز روی دوربین و بیکسبی عرضه خواهد شد

گوشی گلکسی S9 سامسونگ به عنوان پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در MWC 2018 رونمایی می‌شود. اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد تایید نام این گوشی و ویژگی‌های کلیدی آن هستیم.

سامسونگ رسما اعلام کرده است که در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند)، طی مراسمی رسمی از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، از ماه میلادی بعدی آن نیز این گوشی موبایل به صورت رسمی روانه بازار می‌شود. اگرچه فعلا تاریخ دقیقی اعلام نشده است، اما با تکیه بر اطلاعات موجود می‌توان گفت عرضه محصولات جدید این کمپانی از اواسط ماه مارس آغاز خواهد شد. حالا نیز مدیران با انتشار گزارش‌های مالی سالانه، ضمن پیش‌بینی افزایش فروش محصولات خود در سه ماهه اول سال، نام پرچمدار خود را تایید و قابلیت‌های اختصاصی آن را هم مشخص کرده‌اند.

در سه ماهه نخست، شرکت انتظار دارد به واسطه فروش محصولات پرچمدار با عرضه گلکسی اس 9، درآمدهای بخش کسب و کار موبایل بهتر شود.

علاوه بر این، مدیران با اشاره به برخی از ویژگی‌های آینده محصولات خود، از “سرویس‌ها و ویژگی‌های اصلی متمایز همچون دستیار مجازی بیکسبی و دوربین” خبر داده‌اند که شاید منظور از آن، کیت دوربین دیافراگم متغیر برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشد. همچنین ممکن است این پرچمداران، ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ فریم بسیار بالا را نیز ثبت کند. گوشی گلکسی S9 سامسونگ بر خلاف نسخه پلاس، فاقد سیستم دوربین دوگانه در بخش پشتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به نظر من گوشی های هوشمند مخصوصا سامسونگ دیگه پیشرفتی خاصی نمیکنن و خیلی حلزونی پیش میرن همین دوربین که میگن تمرکزشون رو گذاشتن روش چند ساله که اپسیلونی سایز پیکسل هاش تفاوتی نکرده در حالی که افزایش سایز سنسور و به تبع آن افزایش ابعاد پیکسلی بیشترین تاثیر رو روی کیفیت عکس داره امسال هم که شایعه شده بود که با کاهش سایز سنسور عرضه میشه که واقعا یک عقب گرد محسوب میشه همچنین کیفیت لنز های سامسونگ چندین ساله که پایین تر از شرکت های دیگه که از لنزهای لایکا و زایس استفاده میکنند هستش از تکنولوژی های جدید هم فقط بدردنخوراشو استفاده میکنه تکنولوژی مفید مثل پیکسل های عمیق اپل یا تکنولوژی که هواوی برای دوربین دوگانش استفاده میکنه خیلی بهتر ازاین سوسول بازیای سامسونگه

  2. به همین خیال باش تا درامد مبایلتون بهتر بشه

  3. عشقه سامسونگ و عشقه اس 9

    چند روز دیگه که رسما که معرفی بشه و بعدش که متتشر بشه همه اونایی که الان میزننش تسلیم میشن و میگن مثل اس 8 بهترین گوشی بازار سال‌ه