تولید انبوه پنل های انعطاف پذیر سامسونگ از امسال آغاز می‌شود

تولید پنل های انعطاف پذیر سامسونگ از سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. این خبر را مدیران سامسونگ طی بیانه‌ای رسمی اعلام کرده و از تلاش‌های خود برای عرضه محصولات متمایز خبر داده‌اند!

توسعه و تولید گوشی های منعطف، موضوع جدیدی نیست. اما حالا سامسونگ به صورت رسمی از برنامه‌های خود در این حوزه سخن گفته و می‌گوید ساخت پنل های انعطاف پذیر خود را از امسال آغاز می‌کند. به علاوه، احتمالا در ابتدا پنل های انعطاف پذیر سامسونگ تنها توسط خود این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در رابطه با کسب و کار موبایل، سامسونگ به تلاش‌های خود به منظور متمایز کردن تلفن های هوشمندش با بهره‌گیری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری ها همچون نمایشگرهای اولد انعطاف پذیر، ادامه خواهد داد.

به نظر می‌رسد امسال سامسونگ خود را برای یک رقابت جدی آماده می‌کند چرا که گزارش‌های مختلف، از تقریبا پایان یافتن طراحی گوشی منطعف این کمپانی کره‌ای با نام‌های احتمالی گلکسی ایکس یا گلکسی وینگ خبر دارند.

پنل های انعطاف پذیر سامسونگ

تصویر مربوط به یکی از پتنت‌های سامسونگ که شکل احتمالی موبایل منعطف این کمپانی کره‌ای را نشان می‌دهد

گفته می‌شود سامسونگ، نمونه اولیه هر دو مدل از گوشی های هوشمند جدید خود را در مراسمی خصوصی در نمایشگاه CES 2018 نمایش داده و از آنجایی که در نهایت، طراحی این محصولات بسیار به نسخه مخصوص مصرف‌کنندگان نزدیک بوده، مورد توجه قرار گرفته است. احتمالا مدیران، نسخه‌ای که به سمت داخل خم می‌شود را در اختیار کابران قرار خواهند داد و نسخه دیگر که به طرف بیرون خم می‌شود، به عنوان نسل بعدی ارائه شود چرا که انحنای بیشتر، نیازمند مقاومت بالاتر است.

اما در مورد مدلی که به طرف داخل خم می‌شود، منابع مختلف اندازه آن را 7.3 اینچ اعلام کرده‌اند. در این صورت، کاربران با نمایشگر بزرگ این دستگاه به راحتی می‌توانند به تماشای ویدیوها یا انجام بازی‌ها بپردازند. اگرچه پیش‌تر نمایشگرهای بزرگ مانع قرارگیری آنها در جیب می‌شدند، اما به واسطه طراحی انعطاف پذیر این مشکل برطرف خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. یه خبر امید وار کننده شنیدیم از سامسونگ

  2. نظرات رو آدم می خونه صد افسوس می خوره!

    تعصب بی خودی روی شرکت هایی که فقط جیب مردم ما رو خالی می کنن.

  3. مگه با این قرتی بازیا مردمو خر کنن

  4. طرفدارای متعصب سایر برندها بیایید قبول کنیم سامسونگ پیشروترین برند جهانه

  5. چیزی که سام‌هنگ بسازه ته ش معلومه چی میشه D:

    تاش می کنی، میشکنه!!