کالبدشکافی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی

کالبدشکافی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی ؛ در دل پرچمدار جدید چینی‌ها چه می‌گذرد؟

اخیرا یکی از وب‌سایت‌های چینی با انجام کالبدشکافی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی (Vivo X20 Plus UD)، اجزای داخلی این گوشی به عنوان اولین موبایل با اسکر اثر انگشت روی نمایشگر را نمایش داده است.

طراحی گوشی جدید ایکس 20 پلاس UD کمی با گوشی ایکس 20 پلاس که پیش‌تر شاهد معرفی آن توسط ویوو بودیم، تفاوت داشته و سازندگان در آن از حسگر اثر انگشت روی صفحه بهره برده‌اند.

کالبدشکافی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی

جدا کردن اجزای این پرچمدار از یک دیگر کار دشواری نیست و شما فقط به ابزارهای لازم همچون زانویی، بادکش و پیچ‌گوشتی نیز دارید. از فنجان بادکش و زانویی برای جدا کردن صفحه نمایش که حسگر اثر انگشت زیر آن قرار گرفته است، استفاده می‌شود. قاب پشتی نیز به کمک چندین پیچ در جای خود سفت شده است که به کمک یک پیچ‌گوشتی شش‌ضلعی می‌توانید آنها را خارج کنید. البته فراموش نکنید که پیش از انجام این کار، سینی سیم کارت باید خارج شود.

از آنجایی که در این گوشی خبری از اسکنر اثر انگشت پشتی نیست، هیچ سیمی پنل پشتی و جلویی را به یکدیگر متصل نمی‌کند. بنابراین، تمام اجزای اصلی دستگاه به پنل صفحه نمایش متصل شده‌اند. مادربورد و دیگر اجزای داخلی هم با آرایشی مناسب، به وسیله لایه‌ای از گرافیت، محافظت‌ شده‌اند.

اگرچه بر خلاف iFixit خبری از در نظر گرفتن یک امتیاز برای میزان تعمیرپذیری دستگاه نیست، اما طراحی مناسب این اسمارت فون، جدا کردن اجزای آن از یکدیگر را آسان می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر کالبدشکافی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. برای تعمیر کار های مبایل خوب بود

  2. این برندهای چینی بی ریشه دو پول سیاه نمی ارزن

    • نسل شما کی می خواد منقرض بشه؟؟

      گوشی به این خوبی

      همونه میگن خلایق هرآنچه لایق! ایرانی جماعت تا پووول مفت نده به برندها آدم نمیشه