خودروهای برلیانس

خودروهای برلیانس کراس و H300 از اسفند 96 با موتور و گیربکس جدید عرضه می‌شوند

شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا تصمیم دارد از اسفندماه 1396، خودروهای برلیانس کراس، H320 و H330 را با موتور و گیربکس جدید و ارتقا یافته در بازار ایران عرضه کند.

شهریار طهماسبی، معاون مهندسی شرکت پارس خودرو اعلام کرد این شرکت با هدف مشتری‌مداری و افزایش کیفیت، خودروهای برلیانس را با موتور و گیربکس جدید به بازار ایران عرضه می‌کند. به گفته طهماسبی، استفاده از موتور و گیربکس جدید بر روی محصولات برلیانس سری 300 آغاز شده و این محصولات از ابتدای اسفندماه سال جاری با موتور و گیربکس توسعه‌یافته جدید که دارای عملکرد بهتری هستند عرضه خواهند شد. وی افزود قرار است خانواده سری 300 برلیانس و همچنین مدل برلیانس کراس C3 به این موتور و گیربکس جدید مجهز شوند.

معاون مهندسی پارس خودرو در ادامه گفت:

پس از انجام آزمایش‌های متعدد با همکاری شرکت کره‌ای هیوندای پاورتک، موتور و گیربکس جدید با شرایط جاده‌ها و آب و هوای کشور کالیبره شده و کلیه آزمایش‌های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

مزایای موتور و گیربکس جدید خودروهای برلیانس

طهماسبی تاکید کرد که تولید خودرو با حداقل مصرف سوخت و آلایندگی در دستور کار شرکت پارس خودرو قرار دارد و موتور 1650 سی‌سی جدید نیز علاوه بر افزایش میزان قدرت و گشتاور، مصرف سوخت کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه دارد و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. به گفته وی، با تغییر موتور، توان خودروهای برلیانس کراس و سری H300 از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش یافته و با تغییر ضرایب دنده به میزان 15 درصد، شتاب خودرو و همچنین قابلیت خودرو برای حرکت در مسیرهای شیب‌دار بهبود پیدا کرده است.

محصولات برلیانس در 9 مدل و در دو خانواده سری H200 و H300 توسط شرکت پارس خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود. حالا قرار است از ابتدای اسفند 1396، 5 مدل از این محصولات یعنی خودروهای برلیانس کراس، برلیانس H330 دستی و اتوماتیک و همچنین برلیانس H320 دستی و اتوماتیک با موتور 1650 سی‌سی و گیربکس جدید به فروش برسند. تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت این محصولات منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قیمتش چی ؟؟با دلار 5 تومن نباید انتظار قیمت پایین داشت

  2. اینا همه ش بچه بازیه D: فقط کوئیک و پراید

  3. برلیانس واقعا ماشین تر و تمیزیه

  4. موتور بی ام و رو می خواد برداره و موتوز هیوندای روش بزاره!