برنامه آرایش ابرو

با این برنامه آرایش ابرو واقعیت افزوده، مدل ابروی مناسب صورتتان را بیابید (ویدیو)

آرایش صورت خود در قالب واقعیت افزوده یکی از بهترین اعمالی است که می‌توان پیش از رفتن به آرایشگاه انجام داد. به لطف جدیدترین برنامه آرایش ابرو معرفی شده می‌توان انواع ابرو را بر روی صورت خود امتحان و بهترین مورد را انتخاب کرد.

خانم‌ها معمولا به شکل و شمایل ابروی خود اهمیت بسیاری داده و برای حفظ زیبایی‌شان، دائما آن را مرتب می‌کنند. برخی به توصیه آرایشگر، مدل ابرو را تغییر می‌دهند، در حالی که ممکن است آن مدل مناسب چهره‌شان نباشد! به این ترتیب یا باید تا زمان رشد مجدد ابرو صورت خود را از دیگران پنهان کرده و یا با سیاه کردن اطراف آن با مداد، تا زمان رشد مجدد مو و تست یک مدل دیگر منتظر ماند. اما اگر مدل بعدی و حتی بعدی آن نیز مناسب صورت نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

خوشبختانه به لطف اپلیکیشن واقعیت افزوده جدید معرفی شده می‌توان انواع مدل‌های ابرو را بر روی صورت خود تست کرد و در نهایت بهترین مورد را برگزید. به این ترتیب قادر هستید با اطمینان کامل، به آرایشگر مدل ابروی مناسب‌تر را اعلام کنید. خوشبختانه این برنامه آرایش ابرو تحت وب بوده و می‌توان از هر جایی به آن دست پیدا کرد. کافی است یک وب کم در اختیار داشته باشید.

برنامه آرایش ابرو

نه تنها می‌توان این برنامه آرایش ابرو را به صورت زنده بر روی صورت خود به کار برد، بلکه می‌توان یک عکس درون وب سایت بارگذاری و مدل‌های مختلف ابرو را بر روی آن تست کرد. با این حال برای جذاب شدن فرآیند توصیه می‌کنیم این کار را به صورت زنده و با استفاده از وب کم انجام بدهید. نکته جالب‌تر این که برنامه، در ادامه چندین لوازم آرایشی مناسب برای شما را به منظور خرید پیشنهاد خواهد کرد.

امثال این برنامه آرایش صورت به شدت در حال افزایش است و شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی تلاش می‌کنند نرم افزارهای واقعیت افزوده مخصوص خود را توسعه بدهند. به این ترتیب مشتریان خواهند توانست پیش از خرید یک محصول، آن را بر روی صورتشان تست کرده و سپس بهترین مورد را خریداری کنند. این کار با افزایش جذابیت خرید برای آن‌ها و کمک به انتخاب بهترین محصول، به افزایش بهره‌وری شرکت‌های سازنده کمک می‌کند.

آرایشگاه‌ها نیز باید رفته رفته به جمع استفاده‌کنندگان از واقعیت افزوده اضافه شوند. به این ترتیب به مشتریان خود اجازه می‌دهند پیش از دست به قیچی شدن، خود را در یک مدل مو، ریش و یا ابرو (برای خانم‌ها) دیده و ظاهر بعد از اصلاحشان را متصور شوند. برای استفاده از این برنامه آرایش ابرو جدید می‌توانید به وب سایت Benefitcosmetics.com بروید.

ویدیوی برنامه آرایش ابرو جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چطورمیشه دانلودش کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. اصل ابرو به پر بودنشه

  3. تشکر D: گاها به کار میاد

  4. اینو برای کی گزاشتین ما که همه پسریم یه دختر هست فقط ?