گوشی هواوی میت 10 پرو

گوشی هواوی میت 10 پرو مورد تحسین رسانه‌های برتر دنیا قرار گرفت

گوشی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) که چند ماه پیش به بازار جهانی معرفی شد، مورد تحسین رسانه‌های معتبر دنیا قرار گرفته است. در ادامه چند مورد از این بررسی‌ها را به طور خلاصه مشاهده می‌کنید.

از عرضه گوشی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) به بازار دنیا سه ماه گذشته، ولی همچنان این گوشی با تحسین رسانه‌های برتر دنیا همراه است. در این گزارش به چند نمونه از آخرین موفقیت‌های گوشی Huawei Mate 10 Pro از دید رسانه‌های برتر دنیا اشاره می‌کنیم.

Inquirer به میت 10 پرو امتیاز 9 از 10 داد

Ben Woods از وب سایت The Inquirer در بررسی هفته گذشته خودش اعلام کرد میت 10 پرو لایق امتیاز 9 از 10 در این رسانه است. به‌طور خلاصه، گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر با دو چالش بزرگ برای تجربه کاربر مواجه شده است؛ یکی از آن‌ها عمر باتری طولانی‌تر است که در عین حال قدرت پردازنده‌ها هم افزایش پیدا می‌کند و دومین عملکرد دوربین در نور کم است. با استفاده از Huawei Mate 10 Pro هر دوی آنها در یک گوشی ترکیب شده است.

گوشی هواوی میت 10 پرو

گوشی هواوی میت 10 پرو : یک دستگاه بی‌نظیر برای شروع سال 2018

وب سایت Phone Arena پیشنهاد داد که اگر کسی در بازار به دنبال دستگاهی با ارزش و خاص می‌گردد، نمی‌تواند دستگاهی همانند Mate 10 Pro را به عنوان ایده‌آل‌ترین انتخاب ممکن نبیند! Mate 10 Pro یک دستگاه شگفت‌انگیز و یک معامله باورنکردنی برای یک گوشی با ارزش است.

با توجه به شگفت‌انگیز بودن شارژ باتری در تمام طول روز، طراحی خیره‌کننده و عملکرد باورنکردنی، Mate 10 Pro با طراحی شیشه‌ای و فلزی، یک صفحه نمایش نزدیک به صفحه نمایش بدون لبه، یک دوربین برتر و اولین پردازنده AI متمرکز در جهان نقاط قوتی است که می‌توان در یک جمله برای آن توصیف کرد. این موارد دستگاه را به یک گوشی بسیار جذاب تبدیل کرده است.

گوشی هواوی میت 10 پرو

دوربین خیره‌کننده با تشخیص صحنه خودکار اتوماتیک و قدرت گرفته از هوش مصنوعی

وب سایت Android Headlines، به ویژگی‌های دوربین میت 10 پرو توجه کرده است. این مقاله ویژگی‌هایی مانند حالت تک‌رنگ خیره‌کننده و تشخیص صحنه اتوماتیک را نشان می‌دهد که این پرچم دار را از دیگر دستگاه‌های بازار جدا می‌کند.

NPU فعالیت‌های سنتی ما را معنی‌دار می‌کند. تشخیص صحنه اتوماتیک به روش هواوی برای شناسایی صحنه‌ها و ترکیب آنها اکنون به AI مجهز شده است تا نه تنها صحنه‌ها را سریع‌تر و دقیق‌تر تشخیص می‌دهد بلکه از صحنه‌های معمول عکس نیز یاد می‌گیرد.

سطح رعایت نکات مهم در طراحی گوشی هواوی میت 10 پرو بسیار بالا رفته است و نباید طراحی ارگونومی و محل‌های مناسب قرارگیری دوربین را نادیده بگیریم. آسان‌تر گرفتن دستگاه در دست و ایجاد احساس و عمق بیشتر به نسبت به نسل‌های قبل در این گوشی قدرتمند Huawei تنها یک قطعه از پازل است که این پرچم دار را خیره‌کننده‌تر می‌کند.