نسخه بنتلی آیفون 10

نسخه بنتلی آیفون 10 اپل معرفی شد

نسخه بنتلی آیفون 10 اپل معرفی شد. این نسخه جدید آیفون 10 ظاهر فوق‌العاده شیک و لوکسی داشته و نگاه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. اما آیا قیمت نسخه بنتلی آیفون ایکس با نسخه معمولی تفاوت زیادی دارد؟

جدیدترین نسخه آیفون 10 به تازگی عرضه شده است. وقتی دو برند عرضه‌کننده محصولات گران قیمت با یکدیگر همکاری کرده و محصولی جدید ارائه می‌کنند، می‌توان انتظار داشت حاصل همکاری آن‌ها نیز به قیمت بالایی فروخته خواهد شد. به همین دلیل اگرچه در حال حاضر قیمت نسخه بنتلی آیفون 10 را نمی‌دانیم، اما می‌توان مطمئن بود هر کاربری قادر به خرید آن نیست.

نسخه بنتلی آیفون 10 در واقع نسخه‌ای محدود به شمار می‌آید، به طوری که تنها صد دستگاه از آن موجود بوده و در عکس زیر شاهد نوزدهمین دستگاه هستیم. بدنه این گوشی مشکی است که سبب جذابیت فوق‌العاده بالای آن می‌شود. در پنل پشتی و بر روی بدنه مشکی، طلای 18 عیار به کار رفته است.

نسخه بنتلی آیفون 10

به نظر می‌رسد تمامی دستگاه‌ها تاکنون فروخته شده‌اند! احتمال دیگر این است که از همان ابتدا، اصلا تصمیمی برای فروش نسخه جدید آیفون ایکس به صورت عادی وجود نداشته و هر صد دستگاه، مخصوص مشتریان ویژه خود بنتلی ساخته شده‌اند. عدم ارائه قیمت توسط سازنده، احتمال فرضیه دوم را بیشتر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یه گوشی لاکچری بدرد نخور

  2. بهتر بود مدل ایفونه بنتلی رو نمایی میشد چون اپل قوی تره