رندرهای نسل جدید آیپد

رندرهای نسل جدید آیپد تحول طراحی در تبلت‌های اپل را نشان می‌دهند

رندرهای نسل جدید آیپد منتشر شد. بر اساس جدیدترین رندرهای آیپد سال 2018، تبلت‌ اپل در سال جاری طراحی کاملا متفاوتی داشته و طرج کلی آن‌ شبیه به آیفون ایکس خواهد بود. آیپد 2018 نطر همه کاربران را درباره تبلت‌ها عوض می‌کند.

بعد از معرفی آیفون 10 که با تاخیر در مقایسه با دیگر پرچمداران، برای نخستین مرتبه در بخش موبایل اپل به طراحی بدون حاشیه مجهز شده بود، پیش‌بینی‌ها درباره دنباله‌روی از این سبک در طراحی نسل جدید آیپدها آغاز شد.

شایعات جدید با تاکید بر این موضوع، استفاده از برخی قابلیت‌های آیفون 10 در آپید جدید را تایید می‌کنند. به عنوان این قابلیت‌ها می‌توان از سیستم تشخیص چهره فیس آیدی، داشتن حاشیه‌های بسیار کمتر در اطراف نمایشگر و حذف کلید فیزیکی هوم نام برد.

یک طراح به نام مارتین هجک (Martin Hajek) با در نظر گرفتن تمامی این شایعات، رندرهای نسل جدید آیپد را طراحی کرده است. این طراح نام تبلت جدید اپل را آیپد ایکس نامیده که هم‌نام که پیشرفته‌ترین و متفاو‌ت‌ترین آیفون معرفی شده تا امروز است. تا زمانی که اپل به صورت رسمی اطلاعاتی درباره تبلت جدید خود از جمله سبک طراحی آن در اختیار ما قرار بدهد، می‌توانیم با تماشای رندرهای نسل جدید آیپد تصور کنیم تبلت‌های جدید این شرکت، چه شکل و شمایلی خواهند داشت.

رندرهای نسل جدید آیپد