آیفون های مدل 2018 اپل

اطلاعات تازه‌ای از آیفون های مدل 2018 اپل توسط مینگ چی کو منتشر شد

مینگ چی کو که یک افشاگر قابل اعتماد است، اطلاعات تازه‌ای از آیفون های مدل 2018 اپل را منتشر کرده است. به گفته‌ی وی سال جاری میلادی 3 مدل آیفون عرضه می‌شود که در ادامه با نام، مشخصات فنی و قابلیت های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت KG Securities همواره یکی از قابل اعتمادترین منابع از بین صدها تحلیلگر پیگیر فعالیت‌های اپل بوده است. حال در گزارشی تازه، این فرد قابل اعتماد اطلاعاتی را در خصوص آیفون های مدل 2018 اپل منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. کو انتظار دارد که سه مدل آیفون در سال جاری معرفی شود که ارزان‌ترین آن‌ها آیفون 9 مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی است.

آیفون های مدل 2018 : آیفون 9

به گفته‌ی مینگ چی کو، آیفون 9 اپل چنین محصولی است:

  • به یک نمایشگر LCD مجهز است
  • توسط شرکت پگاترون (60 درصد)، فاکس کان (30 درصد) و ویسترون‌ (10 درصد) ساخته خواهد شد.
  • ژاپن دیسپلی 70 درصد نمایشگرهای ال سی دی این گوشی را تامین خواهد کرد که از تکنولوژی Full Active برای حاشیه‌های بسیار کم 5 میلی‌متری در اطراف صفحه برخوردار است.
  • این گوشی از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 و وضوح 1080×2160 پیکسل برخوردار است.
  • این گوشی به باتری یک تکه مربعی شکل تجهیز شده است که ظرفیت 2850 الی 2950 میلی‌آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. این ظرفیت 8 درصد بیشتر از باتری قرار گرفته در داخل آیفون ایکس را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
  • به منظور حفظ قیمت 700 تا 800 دلاری، آیفون 9 فاقد لمس سه بعدی بوده و به دوربین تک لنزی مجهز خواهد بود.
  • این گوشی دارای فیس آی دی، دوربین TrueDepth و به طبع پشتیبانی از Animoji (ایموجی های متحرک) است.

آیفون های مدل 2018 : آیفون ایکس اس و ایکس اس پلاس

دومین نسل آیفون ایکس که به اعتقاد مینگ چی کو آیفون ایکس اس نام دارد و برادر بزرگ‌تر آن آیفون ایکس اس پلاس 6.5 اینچی نیز چنین محصولاتی خواهند بود:

  • دارای 4 گیگ رم بوده و ظرفیت باتری آن‌ها با افزایش 25 درصدی به 3300 الی 3400 میلی‌آمپر ساعت خواهد رسید.
  • باتری در هر دو مدل به صورت دو تکه و L مانند هست که می‌تواند فضا را برای سایر قطعات بازتر کند.
  • هر یک از نمایشگر OLED استفاده می‌کنند، اگر چه احتمال دارد مدل آیفون ایکس اس پلاس از یک نمایشگر 6.5 اینچی ال سی دی برخوردار باشد.

به نقل از کو، هیچ شانسی برای تغییر آیفون ایکس نباید قائل باشیم. وی انتظار دارد دوربین TrueDepth همچنان مشابه آنچه که معرفی شده (و در تمامی آیفون های مدل 2018 استفاده خواهد شد) باشد و حداقل تا زمان معرفی آیفون های سال 2019 تغییری پیدا نکند. آیفون های سال آینده احتمالا علاوه بر جلو، در قسمت پشتی خود نیز میزبان یک دوربین TrueDepth خواهند بود.

این تحلیلگر معتقد است که تمامی آیفون های مدل 2018 از فروش بالایی برخوردار خواهند بود، به خصوص باید به آیفون 9 مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی اشاره کرد که از قیمت پایین‌تری نسبت به دو مدل دیگر بهره‌مند است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. و باز هم یه گوشی عرضه می کنه در حد بالا رده ها، پول 2 تا پرچمدار میگیره و طرفداراش راضی و خوشحال D:

  2. مثل همیشه سر فرز و جلو دار