آیفون ایکس پلاس

آیفون ایکس پلاس (iPhone X plus) به 4 گیگابایت رم مجهز خواهد شد (شایعه)

اخیرا شایعاتی در مورد آیفون ایکس 2018، آیفون ایکس پلاس (iPhone X plus) به گوش رسیده که نشان می دهد این گوشی به رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد شد. در ادامه به دیگر ویژگی های فاش شده پرچم دار سال 2018 اپل می پردازیم.

با توجه به شایعات، در سال 2018 باید منتظر معرفی سه نسخه متفاوت از آیفون اپل باشیم. یکی از این گوشی ها که ارزان قیمت‌تر از سایرین است به صفحه نمایش 6.1 اینچی ال سی دی مجهز شده و قابلیت لمس سه بعدی نیز به همراه نخواهد داشت. درحالی‌که مدل دیگر آیفون ایکس با صفحه نمایش 5.8 اینچی و آخرین مدل، آیفون ایکس پلاس با صفحه نمایش 6.5 اینچی خواهد بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط تحلیلگر KGI، مینگ چی کو، علاوه بر مجهز شدن آیفون ایکس سال 2018 به صفحه نمایش بزرگ‌تر، میزان رم بیشتری نیز در این گوشی به کار برده خواهد شد. آیفون ایکس 2017 به یک رم 3 گیگابایتی مجهز بود، اما مینگ چی کو ادعا می‌کند که اپل در هر دو مدل آیفون 5.8 اینچی و 6.5 اینچی از رم 4 گیگابایتی استفاده می‌کند.

گوشی آیفون ایکس در اجرای برنامه‌ها در مقایسه با رقبای اندرویدی کمی کندتر است، مخصوصاً زمانی که این گوشی در برنامه‌های پس‌زمینه تست می‌شود. از این رو افزایش میزان رم برای بهبود سرعت مدل جدید سال 2018 این گوشی بسیار مفید خواهد بود. مینگ چی کو همچنین اعلام کرد که ظرفیت باتری در آیفون ایکس پلاس به 3300 تا 3400 میلی‌آمپر ساعت افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر نسل جدید آیفون ایکس طراحی باتری ال شکل خود را حفظ خواهد کرد. این مسأله برخلاف گزارش‌هایی است که اپل در مورد افزایش ظرفیت باتری با طراحی جدید ارائه داده بود.