مسابقه تنیس

تماشا کنید: تمرینات سخت بیل گیتس برای آمادگی مسابقه تنیس با راجر فدرر!

باز هم رویدادی با هدف جمع‌آوری کمک‌های بشر دوستانه توسط بیل گیتس برگزار خواهد شد، اما جذابیت این رویداد در مقایسه با دیگر موارد بسیار بیشتر است. بیل گیتس این دفعه در همکاری با راجر فدرر یک مسابقه تنیس تیمی برگزار می‌کند.

ماه آوریل سال میلادی گذشته بیل گیتس و راجر فدرر در کنار یکدیگر یک مسابقه تنیس تیمی اجرا کردند. این مسابقه “Match For Africa 4” نام داشت و همانطور که از نامش پیداست، دارای اهداف بشر دوستانه برای مردم آفریقا بوده است. به کمک جان ایسنر (John Isner) یکی دیگر از قهرمانان تنیس دنیا، نزدیک به دو میلیون دلار برای بنیاد راجر فدرر کمک جمع‌آوری شد.

مسابقه تنیس

اما مسابقه تنیس بیل گیتس و راجرر فدرر قرار است باز هم برگزار شود. به عقیده راجرر فدرر (در ویدیوی جدید منتشر شده) بیل گیتس هم‌‌تیمی خوبی است، اما نیاز دارد باز هم قویتر، سریعتر و هوشمندتر باشد. البته به عقیده این قهرمان تنیس، میلیاردر دنیای نرم افزار باید در نوع لباس پوشیدن خود نیز تجدید نظر کند!

راجر فدرر به بیل گیتس می‌گوید تو به همان شیوه‌ای که من تمرین کرده‌ام خود را برای مسابقه تنیس پیش رو آماده خواهی کرد. اما بیل گیتس در هدف بشر دوستانه خود مصمم است، به همین دلیل پاسخ می‌دهد هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد.

مسابقه تنیس

بیل گیتس تمرینات سختی پشت سرگذاشته و وزنه‌های سنگینی حمل می‌کند! در ویدیو، او آنقدر تمرین دراز و نشست را انجام می‌دهد که آمار تعداد حرکت‌های انجام شده از دست راجرر فدرر خارج می‌شود! او می‌داند همه چیز به قدرت بدنی بستگی نداشته و باید ذهن خود را نیز برای حرفه‌ای‌تر شدن آماده کند، به همین دلیل در کنار تمرینات بدنی، به مطالعه‌های مرتبط نیز می‌پردازد.

زمان برگزاری مسابقه تنیس بیل گیتس

یکی دیگر از مشکلاتی که راجر فدرر برای آماده کردن بیل گیتس دارد، انتخاب لباسی مناسب برای وی است، چرا که موسس مایکروسافت در این زمینه کمی خود را بدسلیقه نشان می‌دهد! اما بعد از امتحان کردن چندین ست لباس، در نهایت موردی که با لباس راجر نیز یک‌دست است انتخاب می‌شود. مسابقه بعدی “Match For Africa 5” نام داشته و در روز پنجم مارس (چهاردهم اسفند) برگزار خواهد شد.

بیل گیتس مرتبه‌ای دیگر روح بزرگ خود و اهداف بشر دوستانه‌اش را نشان داد. به عقیده گیتس ممکن است راجرر فدرر در مقایسه با او عناوین قهرمانی و ورزشی بسیار بیشتری داشته باشد، اما این دو نفر در یک عقیده مشترک هستند؛ تمامی کودکان سراسر دنیا می‌بایست به صورت یکسان حق تحصیل داشته باشند. موسس مایکروسافت معتقد است برگزاری مسابقه تنیس و هم‌تیم شدنش با راجرر فدرر، روشی بسیار جذاب برای کمک به هدف یکسان آن‌ها است.

مسابقه تنیس

راجرر فدرر گفت من به قدرت مردم ایمان دارم. همه ما می‌دانیم تحصیل خوب سبب می‌شود به کودکان این اجازه را بدهیم که آینده خود را درست گرفته و آن را به اراده خودشان رقم بزنند. به لطف بنیاد فدرر، آن‌ها تصمیم دارند تا انتهای سال 2018 برای یک میلیون کودک شرایط درس خواندن فراهم کنند. مسابقه Match For Africa 5 به آن‌ها کمک خواهد کرد به هدفی که برای خود ترسیم کرده‌اند برسند. راجرر فدرر از فرصت پدید آمده برای همکاری با بیل گیتس شدیدا احساس خوشحالی می‌کند. به عقیده قهرمان تنیس، بیل گیتس بشر دوست‌ترین انسان روی کره زمین است. قیمت بلیط‌های تماشای این مسابقه تنیس از 30 دلار شروع می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینکه تبلیغات بود!

  2. این پیر مرد توی این سن چجوری به خودش میرسه و جونای ما همه یا معتاد یا شکست عشقی خورده هستن مایه تاسفه

  3. پول داشته باشی همه ی راه ها برات بازه تازه جای این بیل بودم الان یه مدل بودم براخ خودم قیافمم همه جوره میشد عوض کنم

  4. از پولداری خوشی زده زیر دلش…

  5. راجر به بیلی میگه لازمه که هوشمندانه تر عمل کنه ?
    قیافه بیلی از راجر بهتره