گوشی جدید هواوی

انواع مدل های هواوی P20 همراه با رنگ‌های قابل عرضه آن لو رفت

Roland Quandt اطلاعات تازه ای از انواع مدل های هواوی P20 به علاوه کدنام و رنگ‌های قابل عرضه آن‌ها را در توییتر خود افشا کرده است. همچنین ظاهرا گوشی های خانواده هواوی پی 20 در نمایشگاه MWC معرفی نخواهند شد.

نسل جدید گوشی هواوی پی 10 که به نظر می‌رسید هواوی پی 11 نام بگیرد، حالا گزارش داده‌اند که هواوی پی 20 نام خواهد داشت. Roland Quandt، افشاگر بزرگ حوزه فناوری در توییتر خود اعلام کرده است که نام پرچمدار آینده سومین گوشی ساز بزرگ جهان، هواوی P20 خواهد بود و P11 نیست. وی کمی بعدتر در توییتی جداگانه اطلاعاتی از مدل های مختلف این گوشی، کدنام‌ها و رنگ‌های قابل ارائه مدل پی 20 را افشا کرده است. به گفته وی این نسل در سه مدل هواوی پی 20 ، پی 20 پلاس و پی 20 لایت روانه بازار خواهد شد.

مدل استاندارد ادیشن این محصول، هواوی P20 ، با کدنام Emily در حال تولید است و در رنگ‌های سرامیک مشکی (Ceramic Black) و نیمه روشن (Twilight) به فروش خواهد رسید. مدل هواوی P20 Plus با کدنام Charlotte و در رنگ‌های مشابه با نسخه اصلی به فروش می‌رسد و در انتها مدل هواوی P20 Lite با کدنام Anne در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، آبی (Klein Blue) و صورتی (Sakura Pink) به عرضه درخواهد آمد.

پیشتر گزارش شده بود که هواوی برند «هواوی پی 20» را به نام خود ثبت کرده است و یک وارد کننده اسرائیلی نیز افشا کرده بود که نام گوشی بعدی سری P آن‌ها P20 خواهد بود. اما پس از آن هواوی در اقدامی جالب صفحات آزمایشی Huawei P11 و Huawei P12 را در سایت رسمی خود ایجاد کرد. پس از آن بود که غول گوشی ساز چینی، نام تجاری هواوی پی 11 را در آمریکا، بریتانیا، تایوان و هنگ کنگ به ثبت رساند. این درحالیست که ثبت نام تجاری هواوی پی 11 در اروپا به سال 2016 باز می‌گردد و هواوی پی 20 تا بدین لحظه تنها در ایالات متحده به ثبت رسیده است. حال به نظر می‌رسد که هواوی خودش را آماده‌ی معرفی اعضای خانواده هواوی P20 می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی اصلی هواوی پی 20 از حاشیه نمایشگر به مراتب باریک‌تری نسبت به نسل پیشین خود برخوردار باشد. علاوه بر این، انتظار داریم تراشه هوش مصنوعی کایرین 970 ساخت خود هواوی با جدیدترین نسخه رابط کاربری آن‌ها (EMUI 8.0) مبتنی بر اندروید 8 اوریو در این گوشی تعبیه شوند.

زمان معرفی هواوی P20

از آنجایی که گوشی های گلکسی اس 9 قرار است در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شود، ظاهرا قرار نیست هواوی و ال جی، نسل جدید گوشی های پرچمدارانشان را با خود به این نمایشگاه بیاورند. این تصمیم به خاطر حفظ رقابت با سامسونگ گرفته شده است. به جای آن هواوی می‌خواهد از تبلت ها و لپ تاپ های 2 در 1 خود در این نمایشگاه پرده برداری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اون رنگ قرنمزی که قبلا دیده بودم ازش خیلی خوشگل بود

  2. گوشی های هواوی عالیه تا اینجای کار به شرطی که مثل اپل و سامسونگ نشه بعدش

  3. این گوشی شاهکار میشه، بهترین گوشی 2018س

    بقیه پرچمدارا خوبن، این عالی