شعله افکن

شرکت تازه تاسیس ایلان ماسک یک شعله افکن فوق‌العاده جالب معرفی کرد

کمپانی Boring Company سال 2016 توسط ایلان ماسک با هدف دور زدن ترافیک‌های روزمره در شهرهای شلوغ تاسیس شد، اما اکنون محصولات نوآورانه‌ای توسط آن ارائه می‌شوند. شعله افکن جدید این شرکت قادر است شعله‌هایی به طول سه متر ایجاد کند!

بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی ایلان ماسک سرانجام تولید یک شعله افکن نوسط شرکت Boring Company را تایید و این محصول را رونمایی کرد. این شرکت در سال 2016 با هدف حفر تونل‌های زیرزمینی به منظور دور زدن ترافیک عبور و مرور خیابان‌های شهرهای شلوغ تاسیس شد و اکنون، یک سلاح جنگی معرفی کرده است!

شعله افکن شرکت را اکنون می‌توان به قیمت 500 دلار پیش خرید کرد، اما زمان ارسال محصولات هنوز مشخص نیست. به عقیده سازنده‌، این ایمن‌ترین وسیله‌ی آتش‌زایی است که اکنون در دنیا وجود دارد، به طوری که برای اطمینان از ایمنی دستگاه یک خاموش‌کننده آتش 30 دلاری نیز همراه با آن معرفی شد. در حال حاضر 20 هزار دستگاه از این وسیله آتش زا به فروش گذاشته شده است.

از لحاظ قانونی مشکلی برای استفاده از این شعله افکن وجود ندارد، چرا که به گفته ایلان ماسک، دفتر الکل، دخانیات و سلاح گرم ایالات متحده آمریکا داشتن شعله‌هایی تا اندازه 10 فوت (3.5 متر) را بلامانع عنوان کرده است. این موضوع نشان می‌دهد حداکثر طول آتش شعله افکن شرکت Boring Company نیز همین میزان است! اما آیا ایجاد شعله‌هایی به طور 3 و نیم متر واقعا ایمن تلقی می‌شود؟

شعله افکن

ساخت یک شعله افکن به این قدرت از نظر قانونی منعی نداشته است!

هنوز به طور واضح علت تولید چنین محصولی معلوم نیست، اما ایلان ماسک از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود بعد از اتمام فروش کلاه‌های Boring Company، فروش یک شعله افکن را آغاز خواهد کرد. می‌توان دلیل ساخت آن را همنوایی با رویه و ذات شرکت دانست، به طوری که جمله معروف آن «اگر به نظر خوب می‌رسد، انجام بده» است. جالب است بدانید نحوه بنا شدن شرکت نیز به همین گونه بود. ایلان ماسک زمانی به طور ناگهانی تصمیم به تاسیس Boring Company گرفت که در ترافیک سنگین خیابان‌ها گیر کرده بود.

در حالی که دیدن چنین شعله افکنی که می‌تواند برای مشاغلی خاص و همچنین برای همه افراد واقعا کاربردی باشد برای ما جالب است، سوال اصلی اینجاست که بعد از به اتمام رسیدن فروش آن، چه کالای دیگری تحت شرکت Boring Company تولید خواهد شد؟ در آن زمان مطمئنا شاهد ارائه یک ایده نوآورانه دیگر از ایلان ماسک خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینجور اصلحه ها اصلا خوشایند نیس

  2. خب حالا به چ دردی میخوره باید چیو بسوزونی؟؟

  3. فوق العاده جالب بود!

    سپاس بابت خبر