گلکسی S9 دو سیم کارته

صفحه پشتیبانی گلکسی S9 دو سیم کارته پیش از رونمایی بر روی وب سایت سامسونگ قرار گرفت

صفحه پشتیبانی گلکسی S9 دو سیم کارته در وب سایت سامسونگ ایجاد شد. اما آیا در کنار افزوده شدن این صفحه برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 دو سیم کارته، اطلاعات بیشتری نیز پیرامون Galaxy S9 منتشر شده است؟

از آنجایی که تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 رسما اعلام شده است و روز به روز به این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات قابل اعتماد بیشتری پیرامون این پرچمدار در حال انتشار هستند. درست چند روز بعد از این که رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنار یکدیگر منتشر شد، شرکت سازنده اکنون وجود این مدل پایه را به صورت رسمی تایید کرد.

نام محصول به طور واضح سامسونگ گلکسی اس 9 عنوان نشده است، اما در وب سایت سامسونگ برای کشور آلمان شاهد افزوده شدن صفحه پشتیبانی برای یک گوشی موبایل با شماره مدل SM-G960F/DS هستیم. در حال حاضر این شماره مدل به هیچ محصولی تعلق ندارد، اما همین مورد را چندی پیش در وب سایت سامسونگ مخصوص چین دیده بودیم و خیلی زود اعلام شد این شماره به یکی از نسخه‌های گلکسی S9 مربوط است.

علاوه بر شماره مدل، در صقحه پشتیبانی هیچ اطلاعات دیگری پیرامون مشخصات فنی گوشی منتشر نشده است، به جز این که گوشی آتی احتمالا دارای یک نسخه دو سیم کارته خواهد بود. پیش‌بینی می‌کنیم گلکسی S9 دو سیم کارته هیبریدی نباشد، به این معنی که علاوه بر دو درگاه برای سیم کارت، یک درگاه نیز به صورت اختصاصی برای کارت حافظه جانبی در نظر گرفته می‌شود. نکته نامشخص دیگر، معرفی یا عدم معرفی نسخه دو سیم کارته گلکسی S9 پلاس در کنار گلکسی S9 دو سیم کارته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همون چیزیه که بود لو رفتن نداره که

  2. اینم دیگه شده سونی هی تغیری دیگه نمیده تو طرح گوشی هاش

  3. اس 9 دو سیم کارته رسما نیازی به تایید و لو رفتن نداره، حتمیه