ویژگی جدید Intelligent Scan

ویژگی جدید Intelligent Scan گلکسی اس 9 زنگ خطری برای اپل خواهد بود!

گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) همراه با ویژگی جدید Intelligent Scan عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این سیستم پیشرفته‌تر از Face ID اپل است.

یک ماه تا زمان معرفی نسل جدید پرچمداران سامسونگ باقی مانده و ما از همین حالا با بسیاری از ویژگی‌های این تلفن های هوشمند آشنا هستیم. اگرچه برخی افراد معتقدند با انتشار این اطلاعات، مراسم رونمایی کمی کسل‌کننده می‌شود، ولی حالا شاهد درز جزئیاتی از گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس هستیم که نشان می‌دهد مهندسان سامسونگ با ترکیب سنسور اسکنر عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره، مشغول آماده‌سازی ویژگی جدید Intelligent Scan هستند.

بنا بر گزارش وب‌سایت XDA، این اطلاعات از طریق کالبدشکافی اپلیکیشن مربوط به یکی از نسخه‌های آزمایشی عرضه‌نشده از اندروید اوریو به دست آمده و کدی با نام “Intelligent Scan” را نشان می‌دهند. پیش‌تر از اسکنر عنبیه چشم در مدل‌های قبلی سری گلکسی نوت هم استفاده شده بود، اما اضافه شدن سیستم تشحیص چهره به آن، علاوه بر افزایش امنیت، نتیجه‌ای بهتر از Face ID را نیز به همراه خواهد داشت.

متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با قابلیت جدید گلکسی اس 9 و نحوه عملکرد آن در دست نیست. حتی این احتمال وجود دارد سازندگان، آن را به عنوان یک آپدیت OTA نیز در اختیار کاربران قرار دهند.

گفته می‌شود از ویژگی جدید Intelligent Scan در باز کردن قفل دستگاه، اپلیکیشن ها و تاییدیه‌های امنیتی استفاده می‌شود. با اضافه شدن این قابلیت، حذف حسگر اثر انگشت بعید به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همه از انین فناوری به زودی استفاده میکنن

  2. اپلو که هواوی هم گذشات پشت سر کارش تمومه

  3. اسم‌هنگ؟؟؟ شخویه دیگه خخخخ

    فقط آیفون

  4. واسه سامی جون اصلا افت داره با شرکتی مثل آیفون رقابت هم کنه D:

  5. فقط گفتن خیلی بهتر از فیس ای دیه همین ?