هواوی

هواوی در رده بندی ارزش برند C-NPS اپل را پشت سر گذاشت

برای نخستین بار در تاریخ، شرکت هواوی در شاخص رده بندی ارزش برند C-NPS موفق شد اپل را پشت سر بگذارد و به محبوب ترین برند تجاری برای مشتریان در صنعت تلفن همراه چین تبدیل شود.

در شاخص ارزیابی برند C-NPS، هواوی با نمره 17.8 امتیاز برای اولین بار به عنوان C-NPS برتر پیشی گرفت. این عنوان مربوط به محبوب‌ترین برند تجاری برای مشتریان در صنعت تلفن همراه چین در سال 2018 است. این اولین بار است که یک برند تجاری تلفن همراه چینی در این لیست قرار می‌گیرد.

هواوی

C-NPS به‌عنوان اولین سیستم چین در ارزیابی تمایل مشتری برای توصیه و وفاداری به برندهای مطرح در بازار است. این سیستم نتایج مستقل، علمی و جدیدی را برای بررسی مصرف‌کنندگان و تمایل به توصیه محصولات یا خدمات ارائه می‌دهد. به همین دلیل یک شاخص کلیدی برای اندازه‌گیری محبوبیت برند در ابعاد خاص و وفاداری مشتری به آن محسوب می‌شود. هواوی به عنوان نام تجاری محبوب‌ترین مشتریان C-NPS در صنعت تلفن همراه چین در سال 2018 نام‌گذاری شده است. نه تنها به این منظور که استراتژی مشتری محور خود را به طور گسترده در بازار اجرایی کرده است، بلکه حضور خود را با ماندن مداوم و متمرکز در نوآوری‌های تکنولوژیکی به اثبات رسانده است.

رئیس بخش تجاری مصرف‌کننده HUAWEI گفت:

ما موفقیت‌های خود را با توجه به کیفیت به‌عنوان اولویت اول و سرمایه‌گذاری مداوم در نوآوری ساخته‌ایم که به این دلیل HUAWEI نیز به طور فزاینده‌ای از سوی مصرف‌کنندگان پذیرفته‌شده است. به سوی آینده پیش خواهیم رفت. ما به فلسفه کسب‌وکار خودمان پایبند خواهیم بود. رقابت در بعد تجاری از مصرف‌کنندگان شروع می‌شود و به مصرف‌کنندگان پایان می‌یابد و نوآوری را در قالب آینده‌ای روشن به وجود می‌آورد. به این ترتیب مصرف‌کنندگان جهانی می‌توانند به طور چشمگیری تجارب ما را بهبود بخشند و تغییرات صنعتی را رهبری کنند.

رشد سریع هواوی با نوآوری‌های تکنولوژیکی

نوآوری در طول دهه‌های گذشته، نیروی اصلی برای رشد سریع HUAWEI بوده است. هواوی مدت‌هاست که از طریق نوآوری، برای بازارها و مصرف‌کنندگان ارزش ایجاد می‌کند، جالب است بدانید بیش از 10 درصد از درآمد فروش سالانه را در تحقیق و توسعه صرف می‌کند. بر اساس گزارش تحقیق کمیسیون اروپا (EC)، هواوی با رقم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های جهان در سال 2017 به مقام ششم رسید. در کنار کیفیت، HUAWEI یک فرهنگ سازمانی، سازماندهی و سیستم تضمین کیفیت را برای اولین بار ایجاد کرده است. بسیاری از استانداردهای داخلی آن حتی دقیق‌تر از همتایان صنعتی خود هستند تا کیفیت محصول را کاملا تضمین کنند.

هواوی در ماه نوامبر سال 2017، میت 10 به عنوان یک سری تازه نفس در سبد کالایی خود را راه‌اندازی کرد که اولین گام در توسعه گوشی‌های هوشمند مبتنی بر AI بود. سری گوشی های هواوی میت 10 دارای دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI)، فناوری صرفه‌جویی در انرژی مبتنی بر AI، تشخیص متن توسط دوربین دستگاه، دستیار هوشمند و سایر توابع/برنامه‌ها است تا تجربه کاربر را بسیار بهبود ببخشد. EMUI 8.0 با تکنولوژی AI بیشتر مشکلات مربوط به Android مانند پاسخ‌هایی با تاخیر را کاهش می‌دهد. هواوی پس از آن که میت 10 را معرفی کرد، نظرات مثبت رسانه‌های فناوری معتبر را در سراسر جهان دریافت کرده است. عنوان بهترین گوشی هوشمند اندروید در سال 2017 و یکی از اسمارت فون‌های پرطرفدار در  2018 توسط رسانه‌های فناوری در آمریکا و اروپا از قبیل Android ، Buzz.ie ، Phone Arena و Tom’s Guide به این دستگاه تعلق پیدا کرده است.