گوشی Nokia 10

تصویر جدیدی از گوشی Nokia 10 بار دیگر دوربین پنج گانه آن را نشان می‌دهد

تصویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Nokia 10 به بیرون درز کرده که باز هم دوربین پنج گانه آن را تایید می‌کند. این گوشی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد.

چند روز پیش تصویری نقاشی شکل از گوشی Nokia 10 منتشر شد که خبر از دوربین پنج گانه بر روی آن می‌داد. پیشتر نیز لیستی از گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 که قرار است در سال 2018 عرضه شوند به بیرون درز پیدا کرد که نام نوکیا 10 نیز در بین آن‌ها دیده می‌شد. در حال حاضر هیچ چیزی از این گوشی هیجان انگیز در دست نیست و ما تنها می‌دانیم که اچ ام دی در حال کار بر روی یک گوی است که از دوربین انقلابی بهره می‌برد.

با این حال گفته می‌شود که قطعات خوبی در این محصول به کار خواهد رفت و یک تصویر کلی خوبی از آن در ذهن شکل گرفته است. این جدیدترین تصویری است که می‌تواند قاب پشتی نوکیا 10 را به نمایش بگذارد. منبع این عکس یک افشاکننده داخل صنعت است که ظاهرا مبتنی بر اطلاعات یافت شده این شکل را ارسم کرده است؛ تصویری که یک ثبت اختراع شرکت ZEISS را برای یک راه حل دوربین چند لنزی موبایلی به نمایش می‌گذارد.

گوشی Nokia 10

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، این تکنولوژی مجموعه‌ای از لنز‌ها (شماره 7) را در بر گرفته است که با فاصله کانونی متفاوت بر روی یک پایه لنز چرخشی (شماره 10) نصب شده و بین سنسور دوربین (شماره 9) و یک لنز ثابت (شماره 6) قرار گرفته‌اتد.

به نقل از تهیه کننده این طرح، یک ماژول دوربین پنج گانه به شکل دایره‌ای شکل بر روی قاب پشتی گوشی Nokia 10 قرار خواهد گرفت که دوربین اصلی در میانه ماژول قرار دارد. همچنین دوربین دوم در بالاترین نقطه از ماژول تعبیه خواهد شد. حال اینکه آیا قابلیت تهیه تصاویر بوکه نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت یا خیر، نامشخص است.

گوشی Nokia 10

گوشی Nokia 10 کی معرفی می‌شود؟

از نظر مشخصات فنی، همانطور که پیشتر اشاره شد گوشی Nokia 10 به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود و یک نمایشگر با نسبت 18:9 نیز بر روی قاب جلویی آن تعبیه خواهد شد. ظاهرا یک گوشی دیگر به نام نوکیا 9 نیز در دست توسعه است. تصویر این گوشی را نیز می‌توانید در بالا و در سمت راست گوشی نوکیا 10 مشاهده کنید. منابع ادعا می‌کنند که نوکیا 10 در نمایشگاه IFA 2018 برلین که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که اچ ام دی گوشی نوکیا 7 پلاس، به عنوان یک گوشی میان رده‌ای جذاب را با خود به نمایشگاه MWC 2018 که چند روز دیگر برگزار می‌شود خواهد برد.