مراسم سالانه ایسر

مراسم سالانه ایسر با حال و هوای گیمینگ و معرفی محصولات جدید در تهران برگزار شد

مراسم سالانه ایسر (Acer) با تمرکز بر نوت بوک های گیمینگ و معرفی محصولات جدید این برند در تهران برگزار شد. در این مراسم، مسابقاتی میان قهرمانان بازی های رایانه ای انجام شد و به برندگان، جوایزی تعلق گرفت.

ایسر این بار مراسم سالانه خود را با تمرکز بر نوت بوک های گیمینگ این برند به شیوه‌ای متفاوت برگزار کرد. این مراسم 4 بهمن‌ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور نمایندگان فروش ایسر، اصحاب رسانه و تعدادی از قهرمانان بازی های رایانه ای برگزار شد. با توجه بر تمرکز ایسر بر محصولات گیمینگ، در این مراسم شرایطی فراهم شده بود تا شرکت‌کنندگان در قالب مسابقات حرفه‌ای با قهرمانان 3 رشته FIFA ، Counter Strike و Racing مسابقه داده و از نزدیک با قدرت و کارایی نوت بوک های گیمینگ ایسر آشنا شوند. پیش از شروع رسمی مراسم، در حالی که کاراکتر‌های مشهور بازی‌ها در میان مهمانان حضور داشتند، به مدت یک ساعت مراحل مقدماتی مسابقات انجام شد. در این حین سایر مهمانان نیز از کلیه محصولات به نمایش درآمده شامل نوت بوک های سری سویفت، اسپین، اسپایر، پریدتور، سوئیچ و … دیدن کردند.

مراسم سالانه ایسر

پس از اتمام مسابقات مقدماتی با شروع رسمی مراسم سالانه ایسر ، سعید فرازمند، مدیر کل فروش و توسعه بازار ایسر در خاورمیانه ضمن ارائه آمارهایی از رشد این برند در منطقه، از جدیدترین محصولات ایسر و تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد این برند در زمینه سیستم‌های خنک کننده با نام LiquidLoop و Aero Blade رونمایی کرد. از مهم‌ترین آمار ارائه شده توسط فرازمند می‌توان به نازک‌ترین و قدرتمند‌ترین اولترابوک گیمینگ دنیا با نام Predator Triton 700 و باریک ترین نوت بوک دنیا با نام Swift 7، اولین دستگاه تبلت 2 در 1 بدون فن دنیا با نام Switch، قدرتمندترین نوت بوک گیمینگ دنیا با نام Predator X21 و باریک‌ترین All in One بدون فن دنیا اشاره کرد.

مراسم سالانه ایسر

پس از ارائه توضیحات درباره جدیدترین محصولات ایسر، مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز به مهمانان انجام شد. در نهایت مرحله نهایی مسابقات بر روی استیج برگزار شد و افراد برگزیده در گروه‌های دو نفره با برترین بازیکنان ایران به رقابت پرداختند و جوایز خود را دریافت کردند.

تصاویری از مراسم سالانه ایسر در تهران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ?????

    کیفیت مراسم در حد لیگ دست سوم بورکینافاسوئه

  2. باز باید از باعثو بانی خای این مراسم تشکر کرد تو ایران هیچی سر روال نیست همین که این مراسمو برگذار کردن خودش خیلیه

  3. همیشه ما چند ماه عقیبیم