تصویری از نخستین تبلت مجهز به کروم او اس (Chrome OS) منتشر شد

تصویری از نخستین تبلت مجهز به کروم او اس (Chrome OS) منتشر شد

به تازگی تصویری از یک تبلت مجهز به کروم او اس (Chrome OS) در خلال نمایشگاه Bett 2018 در لندن منتشر شده که به نظر می‌رسد یک تبلت ایسر با سیستم عامل کروم باشد.

ساعاتی پیش، توییتی توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شد و تصویری از تبلت مجهز به کروم او اس را نشان داد. عکاس این عکس -که یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه آموزش و تکنولوژی‌های آموزشی (Bett Show) نیز بود- دقایقی پس از انتشار، پست خود را حذف کرد. در این تصویر، نخستین تبلت کروم او اس به نمایش درمی‌آید و در حاشیه‌ی پایینی آن، لوگوی ایسر دیده می‌شود.

به آنچه در راه است توجه کنید. هنوز رسما عرضه نشده اما این یک تبلت ایسر کروم او اس است.

تصویری از نخستین تبلت مجهز به کروم او اس (Chrome OS) منتشر شد

— Alister_Payne@، پنج‌شنبه، 25 ژانویه 2018 (5 بهمن 96)

مدت‌هاست که سیستم عامل لپ تاپ های کروم بوک بر پایه کروم او اس گوگل طراحی می‌شوند. پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر ساخت تبلت ها بر اساس سیستم عامل کروم به گوش می‌رسید. گوگل قبلا اعلام کرده بود که «کمپانی‌های همکار قادر خواهند بود تا محصولات مختلفی را بر پایه کروم او اس بسازند؛ محصولاتی که شامل گجت‌های تبدیل‌شونده، جداشونده و تبلت ها می‌شوند.» بنابراین، صحبتی از ساخت تبلت مجهز به کروم او اس توسط خود گوگل مطرح نشده بود.

اطلاعات منتشرشده در خصوص این تبلت جدید ایسر بسیار کم است؛ اما انتظار می‌رود شاهد معرفی محصول در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O در ماه می 2018 (اردیبهشت یا خرداد 97) باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کمپانی اپل یه غول سرمایه خوار از مردمه هرچی ازش نخرید به نفع خودتونه

    • انقدرا هم بد نیست ولی باید خود مردم در مقابل قشر سرمایه دار وایسن و فط اپل اون غوله نیست بخوایم حساب کنیم سامسونگ و الجی و هواوی و سونی هم از این قشر هستن