آیپد پرو 2018 اپل

آیپد پرو 2018 اپل با نمایشگر بدون حاشیه تولید خواهد شد

آیپد پرو 2018 اپل با قابلیت‌های منحصر به فرد در راه بوده و احتمالا با بسیاری از ویژگی‌های آیفون ایکس توسعه پیدا می‌کند. اما چه زمانی آیپد پرو 2018 اپل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؟

اکتبر سال گذشته بود که مینگ چی کو، تحلیل‌گر مرکز KGI Securities، اعلام کرد آیپد پرو 2018 اپل همراه با دوربین TrueDepth و سیستم تشخیص چهره Face ID تولید می‌شود. پس از آن، این پیش‌بینی با انتشار اطلاعاتی مبنی بر بازطراحی نسل جدید تبلت های اپل و امکان استفاده از زبان طراحی بدون حاشیه در آنها همراه شد. به نظر می‌رسد حالا تبلت جدید اپل با طراحی مشابه آیفون ایکس در حال توسعه بوده و با بریدگی بالای صفحه به دست کاربران می‌رسد.

به تزاگی برخی کدهای کشف‌شده در نسخه بتا از آی او اس 11.3، سر نخ‌هایی از یک “آیپد مدرن” که البته عرضه نشده است را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. اگرچه این اطلاعات کافی نیست، اما از صفت “مدرن” برای محصولاتی که بعد از سری آیفون 8 همچون آیفون ایکس (همراه با Face ID) عرضه شده، استفاده می‌شود.

در رابطه با زمان معرفی احتمالی، ممکن است کاربران در مراسم معرفی آیفون های جدید در ماه سپتامبر و یا رویداد WWDC 2018 که ماه ژوئن برگزار می‌شود، با آیپد پرو 2018 اپل و نسل جدید آیفون SE ملاقات کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*