رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 رسما اعلام شد؛ منتظر دوربین‌هایی فوق‌العاده باشید!

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) همراه با انتشار دعوت‌نامه رسمی حضور در رویداد رونمایی آن‌ها اعلام شد. طبق این دعوت‌نامه شایعات پیشین درباره دوربین گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس درست بوده‌اند.

پیش از این نیز به طور دقیق به روز رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پی برده بودیم، اما اکنون این خبر به همراه ارائه دعوت‌نامه سامسونگ منتشر شده است و اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. سامسونگ اکنون به طور رسمی دعوت نامه‌هایی را برای اهالی رسانه ارسال کرده و آن‌ها را به شرکت در مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و برادر بزرگتر آن فراخوانده است. این رویداد در روز یکشنبه قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 یعنی بیست و پنجم فوریه (ششم اسفند) برگزار خواهد شد.

در تصویر دعوت‌نامه سامسونگ، عدد 9 به همراه عبارت “The Camera. Reimagined” دیده می‌شود، عبارتی که نشان می‌دهد تغییرات مهمی در بخش دوربین دستگاه‌ها اعمال شده است.

رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9

طبق اخباری که تا امروز منتشر شده‌اند، هر دو گوشی مجددا به نمایشگر Infinity Displays با نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 مجهز خواهند شد، با این تفاوت که نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه به لطف کاهش حاشیه‌های پایین نمایشگر افزایش پیدا می‌کند. این تنها تغییر ظاهری بخش جلویی دو گوشی است. اما پنل پشتی به طور کامل دست‌خوش تغییر قرار گرفته است.

این مرتبه تفاوت مدل پلاس و مدل اصلی تنها به اختلاف در ابعاد بدنه و نمایشگر ختم نشده و مجهز شدن به دوربین دوگانه، دلیلی دیگری است که کاربران را به خرید مدل پلاس تشویق می‌کند. یکی از مهمترین تغییرات ظاهری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 در مقایسه با سه پرچمدار سال 2017، جابه‌جا شدن حسگر اثر انگشت از کنار دوربین به زیر آن است که دسترسی به حسگر را بسیار راحت‌تر می‌کند.

عبارت “The Camera. Reimagined” در  تصویر دعوت‌نامه سامسونگ نشان می‌دهد بررسی‌های پیشین ما پیرامون دوربین گلکسی S9 صحیح بوده است. بعد از این که مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ با انتشار عکس جعبه آن لو رفت، به پیشرفت فوق‌العاده دوربین این مدل در مقایسه با گلکسی اس 8 پی برده و در مطلبی جداگانه قابلیت‌های آن را به طور مفصل تشریح کردیم.

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 یکشنبه قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 است

مجهز شدن به گشودگی دریچه دیافراگم متغیر و قابلیت فیلم برداری سوپراسلوموشن از قابلیت‌هایی هستند که انتظار برای رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 را شیرین می‌کنند! در ابتدا نرخ فریمی حالت فیلم برداری سوپراسلوموشن دوربین گلکسی اس 9 همانند دوربین Motion Eye سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 1000 فریم بر ثانیه تصور می‌شد، اما اخبار جدید این میزان را 480 فریم بر ثانیه عنوان کرده‌اند، با این تفاوت که فیلم برداری در رزولوشن فول اچ‌دی امکان‌پذیر بوده و برخلاف گوشی سونی می‌توان با آن ویدیوهای طولانی‌تری ثبت کرد. یک ماه دیگر و بعد از رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 همه چیز به طور دقیق مشخص خواهد شد.