گوشی پرچمدار ال جی جی 7

گوشی پرچمدار ال جی جی 7 زودتر از موعود معرفی نمی‌شود؛ ال جی وی 30 جدید در MWC 2018

ظاهرا برخلاف گزارش‌های شنیده شده، گوشی پرچمدار ال جی جی 7 (LG G7) زودتر از موعود معرفی نخواهد شد. بنابراین ال جی وی 30 جدید تنها گوشی ال جی در نمایشگاه MWC 2018 خواهد بود.

به تازگی گزارش‌های ضد و نقیض زیادی در مورد گوشی پرچمدار ال جی جی 7 منتشر شده است. در ابتدا گفته می‌شود که این گوشی به عنوان نسل جایگزین ال جی G6 در کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلونا معرفی خواهد شد و اصرار زیادی نیز بر این خبر می‌شد. اما بعدتر گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد ال جی ممکن است این گوشی را یک یا دو ماه زودتر معرفی کند. ما سپس گزارش‌هایی را شنیدیم که ادعا می‌کنند ال جی این گوشی را به خط طراحی شرکت ال جی فرستاده تا تغییرات اساسی بر روی آن انجام شود، بنابراین شاید کمی دیرتر ما بتوانیم با گوشی پرچمدار ال جی جی 7 ملاقات کنیم. حال به نقل از یک گزارش جدید، این گوشی در همان زمانی که باید معرفی شود، به معرض نمایش درخواهد آمد.

گوشی پرچمدار ال جی جی 7 به MWC 2018 نمی‌رسد

یک گزارش جدید که روز گذشته منتشر شده است، ادعا می‌کند که گوشی ال جی G7 زودتر از موعود رونمایی نمی‌شود و بر همین اساس غول گوشی ساز کره‌ای قصد دارد به جای آن از یک نسخه جدید ال جی V30 در نمایشگاه MWC 2018 ماه آینده پرده برداری کند. بر اساس جدیدترین شنیده‌ها یک نسخه جدید ال جی وی 30 همراه با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی قرار است در کنگره جهانی موبایل در معرض دید همگان درآید.

این گزارش اطلاعات زیادی را در مورد قابلیت‌های هوش مصنوعی گوشی جدید ال جی اعلام نکرده است، بنابراین هنوز هیچ چیزی به طور دقیق، مشخص نیست. خود ال جی نیز هیچ چیزی در مورد برنامه‌هایش برای حضور در نمایشگاه MWC امسال نگفته است.

وب سایت Android Central در گزارشی مدعی شده از یک فرد نزدیک به شرکت ال جی شنیده است که نسل آینده ال جی جی 6 در همان زمان برنامه ریزی شده از پیش معرفی خواهد شد. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد حتی این دستگاه ممکن است ال جی جی 7 نامیده نشود، اما باید تا زمان معرفی رسمی این پرچمدار منتظر بمانیم و تا آن زمان نمی‌توان هیچ خبر غیررسمی را تایید یا تکذیب کرد.