آپدیت آی او اس 11.2.5

آپدیت آی او اس 11.2.5 با پشتیبانی از هوم پاد و بهبودهایی فراوان منتشر شد

آپدیت آی او اس 11.2.5 برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ های سازگار با آی او اس 11 منتشر شد. این نسخه از بهبودهای فراوان، باگ‌های برطرف شده و مهم‌تر از همه پشتیبانی از هوم پاد برخوردار است.

اپل رسما آپدیت آی او اس 11.2.5 را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ های سازگار با سیستم عامل iOS 11 منتشر کرد. مطابق انتظار، تمرکز اصلی این به روزرسانی اضافه شدن پشتیبانی از اسپیکر هوشمند هوم پاد بود، اما اپل بسیاری از بهبودسازی‌ها و مشکلات برطرف شده را نیز با این آپدیت جدید همراه کرده است.

بنابراین، شما قادر خواهید بود آیفون خودتان را به این اسپیکر متصل کنید تا اپل آی دی، اپل موزیک، سیری و تنظیمات وای فای به صورت خودکار در آن اعمال شود و بتوانید از مزیت‌های این دستیار هوشمند جذاب بهره‌مند شوید. در اینجا حتی قابلیت جدیدی به نام Siri News نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از Siri News کافیست فرمان “Hey Siri, Play the news” را صادر کنید تا دستیار دیجیتالی اپل برای شما آخرین اخبار را بخواند. علاوه بر آن، شما می‌توانید از آن برای اخبار در طبقه بندی مشخصی نظیر ورزشی یا اقتصادی سوال کنید. در نظر داشته باشید که این قابلیت در ابتدا مختص کشورهای آمریکا، بریتانیا و استرالیا خواهد بود.

آپدیت آی او اس 11.2.5 تمامی باگ‌های آیفون را برطرف می‌کند

همراه با بسیاری از بهبودها و رفع مشکل‌هایی که اپل در آپدیت آی او اس 11.2.5 اعمال کرده است، این شرکت به یک حل مشکل برای یک ایراد اشاره دارد که باعث می‌شود اپلیکیشن Phone اطلاعات ناقصی را در لیست تماس‌ها به نمایش بگذارد. همچنین این آپدیت باید یکی دیگر از مسائلی که موجب شده بود ایمیل‌ها از برخی حساب‌های Exchange در هنگام بازگشایی قفل صفحه آیفون ایکس توسط چهره از بین بروند را نیز حل کند.

این به‌روزرسانی یک باگ که در مکالمات اپلیکیشن Messages وجود داشت و آن‌ها را به صورت موقتی از لیست خارج می‌کرد را حل می‌کند و یک مشکل در کار پلی، جایی که کنترل‌های Now Playing پس از چندین بار تعویض موسیقی بدون پاسخ می‌ماندند را نیز برطرف می‌کند. سرانجام آپدیت آی او اس 11.2.5 باید توانایی VoiceOver‌ را برای اعلام پخش مقصد و سطح باتری ایرپاد اضافه کند. این به روزرسانی در حال انتشار در سراسر جهان است، بنابراین اگر آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ شما هنوز موفق به دریافتش نشده است باید کمی صبور باشید تا طی روزهای آینده برای دیوایس شما ارسال شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دوباره سرعتو داغون نکنه

    • من فاز شما ضد آیفون ها نمی فهمم!! نمیگم بهترین برنده اما خیلی بهتر از برندهای درجه دو چینیه

      همه چیزش معقوله و هیچ وقت دلیلی از جانب شما برای مخالفت منطقی بجز قیمت ندیدم

  2. باتریت نترکه آیفوووووون