کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11

کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11 با پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی معرفی شد

کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11 (Acer Spin 11) با پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی معرفی شد. این کروم بوک در چند مدل مختلف مجهز به نمایشگر 11.6 اینچی لمسی با قیمت زیر 400 دلار به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11 را نیز به لیست کروم بوک هایی که قادر به پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی هستند اضافه کنیم. اسپین 11، یک لپ تاپ هیبریدی / تغییر پذیر با لولاهای انعطاف پذیر است؛ بنابراین اگر می‌خواهید از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید و نیازی به کیبورد ندارید، به راحتی آن را خم کرده و از تبلت خود لذت ببرید. این دیوایس دارای یک نمایشگر 11.6 اینچی لمسی، دو درگاه USB نوع C، دو درگاه USB 3.0 و یک اسلات کارت‌های میکرو اس دی است. اگرچه این دیوایس به قطعات و قابلیت‌های دیگری نیز مجهز است که قابل سفارشی سازی خواهند بود.

کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11

شما می‌توانید این کروم بوک را مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای Intel Pentium N4200، پردازنده 4 هسته‌ای Intel Celeron N3450 یا پردازنده دو هسته‌ای Intel Celeron N3350 سفارش دهید. شما همچنین می‌توانید بین 4 گیگابایت و 8 گیگابایت رم همراه 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی گزینه‌ی مورد نظر خود را برگزینید.

کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11 با قیمت زیر 400 دلار

اگر مقداری هزینه‌ی بیشتری کنید، می‌توانید یک قلم هوشمند Wacom یا یک دوربین World Facing را به جای یک وب کم معمولی همراه کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11 خود در اختیار داشته باشید. هنوز به طور دقیق مدل‌های مختلف این کروم بوک مشخص نشده است، اما اگر شما هم علاقه‌مند به خریداری این لپ تاپ مجهز به سیستم عامل کروم شده‌اید می‌توانید طی هفته‌های آینده با پرداخت 349 دلار صاحب آن شوید.

کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11

علاوه بر کروم بوک هیبریدی ایسر اسپین 11 ، کمپانی ایسر از Chromebook 11 C732 و Chromebox CX13 مخصوص دانش آموزان نیز پرده برداری کرده است که هر دو آن‌ها هم از گوگل پلی و دانلود اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می‌کنند. درست همانند بسیاری از کروک بوک های مناسب کلاس و درس، کروم بوک 11 نیز طوری طراحی شده که از استقامت بالایی برخوردار باشد. آن از تست سقوط سربلند بیرون آمده، ضد گرد و غبار است و از یک کیبورد مقاوم در برابر نشت مایعات به داخل بهره می‌برد. برخی از مدل‌های این کروم بوک از اتصال 4G برخوردارند،‌ اما مدل‌های قابل عرضه در آمریکای شمالی فاقد چنین ویژگی هستند. به هر ترتیب اگر شما هم علاقه‌مند به خریداری این کروم بوک شده‌اید می‌توانید با قیمت 300 دلار و 280 دلار، صاحب مدل لمسی و فاقد نمایشگر لمسی آن شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یه نرافزار نصب کنی همه برنامه های اندرویدو میتونی بزاری سر هر لب تابی