مشخصات تبلت ایسر Iconia One 8 2018

مشخصات تبلت ایسر Iconia One 8 2018 پیش از رونمایی رسمی لو رفت

پیش از رونمایی تبلت ایسر Iconia One 8 2018 در نمایشگاه MWC 2018، مشخصات کامل، قیمت و زمان عرضه این محصول لو رفت که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ایسر هیچگاه فرصت حضور در کنگره جهانی موبایل (MWC) را از دست نمی‌دهد و ما معتقدیم امسال نیز آن‌ها در این رویداد بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد. هر سال، این کمپانی از طیف جدیدی از تبلت های اندرویدی خود با نام Iconia پرده برداری می‌کند. سال گذشته نیز آن‌ها با حضور در این نمایشگاه واقع در بارسلونا، از نسل فعلی تبلت های خود در رنج مشخصات و قیمتی مختلف پرده برداری کردند.

مشخصات تبلت ایسر Iconia One 8 2018

یکی از تبلت هایی که ممکن است در نمایشگاه MWC 2018 در اواخر فوریه معرفی شود، تبلت ایسر Iconia One 8 2018 است که به تازگی نیز موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. همانطور که از نامش پیداست، این تبلت از یک نمایشگر 8 اینچی بهره‌مند خواهد بود. از نظر مشخصات فنی، تبلت ایسر Iconia One 8 2018 در رده تبلت های مقرون به صرفه قرار دارد. یک پردازنده 1.3 گیگاهرتزی 4 هسته‌ای به نام مدیاتک MT6781A قلب تپنده‌ی این تبلت است که با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

مشخصات تبلت ایسر Iconia One 8 2018

از آنجایی که از تبلت های ارزان قیمت هیچ انتظاری برای عکاسی درخشان نداریم، در قسمت پشتی این تبلت رده ابتدایی یک دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت متوسط تعبیه شده است،‌ در حالی که قاب جلویی آن از یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دیگر مشخصات برجسته تبلت ایسر Iconia One 8 2018 شامل یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، بلوتوث، وای فای و جی پی اس می‌شود.

مدل جدید تبلت Iconia ایسر احتمالا در سه ماهه نخست یا حداکثر سه ماهه دوم سال 2018 میلادی با قیمتی در حدود 150 دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد. ماه آینده در کنگره جهانی موبایل 2018 می‌توانیم بیشتر با این محصول و قابلیت‌هایش آشنا شویم. لازم به ذکر است که گجت نیوز به صورت کامل این رویداد مهم جهان فناوری را پوشش خبری خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*