شیائومی Mi6X

تصاویر قاب شیائومی Mi6X طراحی این گوشی را مشخص می‌کند

به تازگی منابع مختلف با انتشار تصاویری جدید از قاب ضد خش شیائومی Mi6X ، طراحی گوشی معرفی‌نشده شیائومی را نشان داده‌اند. اما آیا در نهایت Mi6X رسما معرفی خواهد شد؟

طی سال‌های اخیر، شیائومی با پیشرفت‌های بسیار در حوزه تلفن های هوشمند مورد توجه بسیاری از متخصصان قرار گرفته است. حالا شایعاتی جدید در رابطه با یکی از اسمارت فون های این کمپانی با نام شیائومی می 6 ایکس که البته معرفی نشده است، در وب‌سایت‌های مختلف دست به دست می‌چرخد. اگرچه سازندگان هم‌چنان عدم وجود این موبایل را رد می‌کنند، اما حالا شاهد انتشار تصاویری از قاب ضد خش شیائومی Mi6X با جنس پلی یورتان ترموپلاستیک (TPU) هستیم.

در صورتی که این عکس‌ها واقعی باشند، می‌توان گفت نحوه طراحی گوشی پیش رو با محصولات قبلی شیائومی متفاوت بوده و سازندگان از آیفون ایکس الهام گرفته‌اند.

اگرچه سنسورهای دوربین با آرایشی عمودی در گوشه سمت چپ قاب پشتی جای گرفته‌اند، اما هم‌چنان سنسور اثر انگشت حاضر بوده و با فاصله‌ای اندک از دوربین، در بخش مرکزی تعبیه شده است. به علاوه، انتخاب این محل برای حسگر اثر انگشت نشان می‌دهد گوشی های سری Mi نیز حالا با طراحی بدون حاشیه تولید می‌شوند.

گفته می‌شود گوشی جدید شیائومی به عنوان نسخه تضعیف‌شده یا مینی Mi 6 به دست کاربران خواهد رسید. هرچند همان‌طور که گفته شد، شیائومی وجود چنین موبایلی را انکار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. شیائومی عشقه

    دردش به سر آیفون و سام‌هنگ

  2. شبیه آیفون Xه باور کنید 😐

  3. بنظر گوشی شاخی میاد منتظرشیم

  4. دیگه دستش رو شده ما که میدونیم چی به چیه
    چیو انکار میکنه