گلکسی ای 8 2018

جعبه گشایی و بررسی اجمالی گلکسی ای 8 2018 سامسونگ

گلکسی ای 8 2018 (Samsung Galaxy A8 2018)، قوی‌ترین موبایل میان رده سامسونگ است که در ادامه ضمن جعبه گشایی، نگاهی اجمالی به این تلفن هوشمند نیز خواهیم داشت.

اواخر سال گذشته بود که سامسونگ به صورت رسمی از مدل 2018 گوشی های سری گلکسی A8 با امکاناتی ویژه رونمایی کرد. این تلفن های هوشمند که جایگزین محصولات قبلی کره‌ای‌ها یعنی گلکسی A5 ،A3 و A7 شده‌اند، شباهت زیادی به گوشی های سری گلکسی S8 داشته و با قابلیت‌هایی همچون نمایشگر کم‌حاشیه و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به دست کاربران رسیدند. هرچند، دو اختلاف اصلی میان این گوشی ها وجود دارد: تعبیه سنسور اثر انگشت در بخش پایینی دوربین اصلی و استفاده از نمایشگر تخت به صفحه نمایش خمیده.

محتویات جعبه گلکسی ای 8 2018 شامل اقلام زیر می‌شود:

  • گوشی
  • دفترچه راهنما
  • شارژر دیواری
  • کابل USB-C به USB-A
  • هدفون‌های درون‌گوشی
  • ابزار خارج کردن سیم کارت

اولین نگاه

اگرچه از نظر ظاهری شباهت زیادی میان گلکسی A8 و گلکسی S8 وجود دارد، اما وزن 172 گرمی (6.07 اونس) گلکسی ای 8 در مقایسه با وزن 152 گرمی (5.36 اونس) پرچمدار این شرکت، نخستین موردی خواهد بود که متوجه آن می‌شوید.

تصویر پیش رو می‌تواند راهنمای خوبی برای درک ابعاد گوشی جدید سامسونگ باشد:

گلکسی ای 8 2018

میان رده جدید کره‌ای‌ها به صفحه نمایش 5.6 اینچی سوپر آمولد با همان رنگ‌های شاداب آمولد تجهیز شده و محتوا را با کیفیتی بالا نمایش می‌دهد. به علاوه، سازندگان از نسبت صفحه جدید 18.5:9 بهره برده‌اند که در نتیجه آن، مدل 2018 گلکسی A8 در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند 16:9 بازار، بلندتر خواهد بود.

سازندگان، اسپیکر را در بخش کناری دستگاه تعبیه کرده‌اند که با وجود اندازه نه‌چندان بزرگ، صدای بلندی دارد. خوشبختانه برای شارژ دستگاه نیز سازندگان از یو اس بی نوع C استفاده کرده‌اند.

ویژگی جذاب دیگر که البته پرچمدار سامسونگ فاقد آن است، دوربین دوگانه در بخش جلویی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با بلور کردن پس‌زمینه، تصاویری با استایل پرتره را ثبت کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوی جعبه گشایی این تلفن هوشمند را تماشا کنید.

گالری عکس

ویدیوی جعبه گشایی گلکسی ای 8 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پول پرچمدار بدی یه میان رده (A8 2018) خنده داره…