ال جی آریستو 2

ال جی آریستو 2 با دوربین 13 مگاپیکسلی و قیمت تنها 60 دلار معرفی شد!

گوشی موبایل ال جی آریستو 2 (LG Aristo 2) در تعامل با MetroPCS به صورت رسمی رونمایی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها، قیمت و مشخصات ال جی آریستو 2 می‌پردازیم.

اگرچه حالا گوشی جدید ال جی رسما پیش روی ما قرار گرفته است، اما پیش‌تر شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از دفترچه راهنما و جعبه‌گشایی این تلفن هوشمند بودیم و تقریبا با تمام ویژگی‌های آن آشنا هستیم.

ال جی آریستو 2 به صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح 720p تجهیز شده و همراه با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با قابلیت‌های Auto Shot و Gesture Shot به دست کاربران خواهد رسید. در بخش داخلی، پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی در کنار 2 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده داشته و خریداران می‌توانند اطلاعات را روی حافظه داخلی 16 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت ذخیره کنند. همچنین شما با یک بار شارژ کامل باتری 2 هزار و 140 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، تا 17 ساعت می‌توانید تماس تلفنی داشته باشید.

متاسفانه علی رغم بهره‌گیری بسیاری از گوشی های جدید از اندروید اوریو، سازندگان از اندروید 7.0 نوقا استفاده کرده‌اند. به علاوه، بعید است که در آینده شاهد ارائه به‌روزرسانی نرم افزاری برای آن باشیم.

ال جی آریستو 2

علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی 140 دلاری را با 80 دلار تخفیف، با قیمت تنها 60 دلار از طریق MetroPCS تهیه کنند.

تصاویر ال جی آریستو 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. 60 دلار برای این گوشی جدی خیلی کمه .این گوشی رو اگه با مارک دیگه بخوایم بخریم حداقل 100 دلار پولشه .ال جی تو قیمت ها و کیفیت عالیه

  2. این گوشی برای پاااین رده ها خوبه، وگرنه 60 دلار هیچی نیست و همین هم زیاده!

    حداقل باید 200 دلار هزینه بشه برای گوشی

  3. عالیه!! اندازه یه گوشی 100 دلاری امکانات داره *

    * مقایسه شود مثلا با LG K8 2016 از همین ال جی

  4. 60 دلار چیه هی
    خیلی ضعیفه ولی شصت دلار باهاش میشه بستنی خرید

  5. خخ ما این گوشی ساده نوکیا های قدیمیمون هنوز 250 تو ایران بعد این گوشی 60 دلار

  6. برای 60 دلار گوشی خیلی خوبه