والپیپرهای موبایل

مجموعه‌ای جدید از بهترین و باکیفیت‌ترین والپیپرهای موبایل

مجموعه‌ای جدید از بهترین و باکیفیت‌ترین والپیپرهای موبایل برای برای پرچمداران اعم از گلکسی اس 8، آیفون 8 و آیفون 10، ال جی وی 30، اکسپریا ایکس زد پریمیوم و دیگر گوشی های دارای نمایشگرهای باکیفیت را در این مطلب گرد هم آورده‌ایم. برای دانلود والپیپرهای موبایل باکیفیت به انتهای مطلب بروید.

رفته رفته تمامی شرکت‌های گوشی‌ساز به استفاده از پنل‌های OLED در پرچمداران و حتی گوشی های میان‌رده خود روی می‌آورند. در حال حاضر هزینه خرید این پنل‌ها زیاد بوده و به خاطر منحصربه‌فرد بودن تکنولوژی‌ ساخت آن، کمتر شرکتی قادر است پنل‌های OLED را به صورت انبوه و در حد نیاز گوشی‌سازان برتر دنیا تولید کند. با این حال، اکنون تعداد زیادی از پرچمداران بازار موبایل مجهز به نمایشگرهای دارای پنل‌های OLED و AMOLED هستند.

والپیپرهای موبایل

یکی از روش‌های استفاده حداکثری از نمایشگرهای باکیفیت گوشی های خود، قرار دادن والپیپر گوشی باکیفیت در پس‌زمینه رابط کاربری آن‌ها است. با توجه به تعدد کاربران دارای گوشی های پرچمدار و همچنین میان‌رده مجهز به نمایشگرهای باکیفیت، با فاصله‌ای کوتاه از مطلب قبلی، مجددا مجموعه‌ای از والپیپرهای موبایل را منتشر کردیم.

این والپیپرهای موبایل به خاطر داشتن رزولوشن بالا، برای استفاده به عنوان پس‌زمینه گوشی های پرچمدار بسیار مناسب هستند، اما بر روی دستگاه‌های میان‌رده نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. کیفیت آن‌ها به حدی است که هر نمایشگر بسته به کیفیت، رزولوشن و حداکثر میزان روشنایی خود، حداکثر استفاده را از آن‌ها خواهد برد. برای دانلود والپیپرهای موبایل از دکمه زیر استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تصویر زمینه باس فاز لش باشه

  2. تشکر

    تصاویر عالی بودن، باز هم عکسای خاص و تم تاریک بزارید برای تصویر زمینه

  3. چرا فقط یکی بود؟