گوشی های سامسونگ گلکسی A8

گوشی های سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس در تهران رونمایی شدند

گوشی های سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس در هتل اسپیناس خلیج فارس تهران رونمایی شدند. این گوشی‌ها به زودی در بازار ایران عرضه می‌شوند. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این سری آشنا می‌شویم.

مراسم رونمایی از گوشی های سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس با حضور مدیران ارشد سامسونگ و اهالی رسانه روز دوشنبه دوم بهمن در هتل اسپیناس خلیج فارس تهران برگزار شد. جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ در دو مدل 5.6 اینچی A8 و 6 اینچی A8 پلاس طراحی شده‌اند. صفحه نمایش این دو گوشی از نوع سوپرآمولد است که به کمک رزولوشن +FHD (1080 در 2220) تصاویر را چشم‌نوازتر از همیشه نشان می‌دهند.

گوشی های سامسونگ گلکسی A8

مکمل این نمایشگر، یک دوربین سلفی قدرتمند و نوآورانه است. گوشی های سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس اولین گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برند. دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی این گوشی‌ها تضمین‌کننده ثبت تصاویری شفاف، بی‌نقص و  زیبا در هر زمان و مکانی خواهند بود.

در ابتدای این مراسم علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ گفت:

به لطف اعتمادی که در طی سال‌های فعالیت سامسونگ در ایران نسبت به این برند جهانی ایجاد شده است و معرفی محصولاتی مطابق با نیاز قشرهای مختلف جامعه، سال گذشته در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بیشترین سهم فروش محصولات سری A به ایران تعلق داشته است.

کیت شین، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران در بخشی از صحبت‌های خود در مورد نسل جدید گوشی های سری A گفت:

تلاش ما بر این است که با فاصله زمانی بسیار کمی از معرفی پرچمداران سری S و نوت، ویژگی‌های برجسته این محصولات را در کنار ویژگی‌های جدید، در گوشی های سری A معرفی کنیم. این سیاست، پاسخی است به نیازها و علایق بخش قابل توجهی از مخاطبان ما.

گوشی های سامسونگ گلکسی A8

در ادامه، دامون بقراط، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ در ایران توضیحات جامعی در مورد ویژگی‌های گوشی های سامسونگ گلکسی A8 ارائه کرد که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

ویژگی‌های جدید گوشی های سامسونگ گلکسی A8 مدل 2018

یکی از تغییرات عمده گلکسی های سری A 2018 سامسونگ با نسل قبلی خود در ظاهر گوشی رخ داده است. جایی که با حذف دکمه فیزیکی هوم و کاهش حاشیه گوشی، درصد بیشتری از بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته است. ترکیب شیشه و فلز در طراحی دستگاه با لبه‌های گرد و انحنای بخش پشتی آن موجب شده تا گوشی حتی در مدل 6 اینچی A8 پلاس راحت‌ در دست قرار بگیرد. طراحی منسجم و یکپارچه گوشی های سامسونگ گلکسی A8 بدنه‌ای مستحکم و مقاوم را رقم زده است. این گوشی‌ها با استاندارد جهانی IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم شده‌اند.

اضافه شدن فناوری تشخیص چهره، پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ بخش دیگری از جدیدترین ویژگی‌های گوشی های سری A را تشکیل می‌دهد.

اولین سلفی دوگانه

سامسونگ در زمان طراحی گوشی های سری A همواره نگاه ویژه‌ای به دوست‌داران عکس های سلفی دارد. به همین دلیل در جدیدترین مدل‌های این سری برای اولین بار دوربین سلفی دوگانه را طراحی و عرضه کرده‌ است. هر دو گوشی در دوربین سلفی خود دارای دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی هستند که به کمک گشودگی دیافراگم F1.9 سلفی‌های شفاف و زیبایی را در زمان‌ها و مکان‌ها مختلف به ثبت می‌رسانند. قابلیت Live Focus در این دوربین، تنظیم میزان محو شدن پس زمینه تصویر را حتی پس از ثبت عکس برای کاربران فراهم می‌کند.

دوربین اصلی گلکسی A8 از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گشودگی دیافراگم در این دوربین به F1.7 رسیده است.

عملکرد کم‌نظیر

دوربین تنها نقطه قوت گلکسی های A 2018 نیست و طراحان این گوشی‌ها، دوست‌داران بازی‌ را هم فراموش نکرده‌اند. گوشی های سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7885 مجهز شده‌اند. در کنار این پردازنده قدرتمند ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قرار گرفته تا کمتر مشکلی در پردازش بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها رخ ندهد.

گوشی های سامسونگ گلکسی A8

همچنین با وجود ظرفیت بالای باتری گلکسی های A8 و A8 پلاس، لذت بازی و کار با این گوشی‌ها عمر بیشتری پیدا کرده است. ظرفیت باتری در مدل 5.6 اینچی A8 معادل 3 هزار میلی‌آمپر بر ساعت و در گوشی 6 اینچی A8 پلاس 3500 میلی‌آمپر بر ساعت است.

دوربین سلفی دوگانه، نمایشگر بدون مرز به همراه سخت‌افزار قدرتمند موجب شده تا گلکسی های 2018 سری A سامسونگ در کنار دو ستاره شماره هشت S8 و Note8 سه‌گانه‌ هیجان‌انگیزی را در کهکشان هوشمند سامسونگ رقم بزنند.

جدیدترین گوشی های سامسونگ گلکسی A8 سامسونگ به زودی در سه رنگ مشکی، خاکستری، طلایی روانه بازار ایران می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. مهمترین فاکتور الان فقط قیمت این گوشی هست منم می خوام بخرمش ولی فقط منتظر اعلام قیمت هستم چون تو بازارهای جهانی که خیلی گرون بوده باید ببینیم تو ایران سیاست قیمت گذاری سامسونگ چیه این گوشی نهایتا 1800 تا 1900 قیمتش باید باشه بیشتر اصلا ارزش خرید نداره

  2. جناب معصوم پور هیچ اشاره ایی به قیمت این گوشی ها نشده؟؟

  3. تنها جای دنیا که ادم رو تو خماری قیمت میزارن ایرانه

  4. سری A سامسونگ همه چیز تمومن، واقا می ارزن

  5. دو به شکم که هواوی میت ده
    یا سری A8

  6. باشه باشه میایم پول یه پرچمدار بدیم میان رده!!!

    میرم وان پلاس 5 می خرم با پول اینا

  7. سری Aخیلی خوب بود ولی دیگه این مدل جدیدش خیلی گرونه بیشتر از اونی که خوب باشه